AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Jeg har vært interessert i en mann i FEM år etter vi ble kjent via en felles venninne. Etter et kort bekjentskap skildtes våre veier, men vi møttes likevel sporadisk gjennom denne venninnen (en gang i året i snitt kanskje) og jeg var like betatt hver gang jeg så han. Dette til tross for at han har avvist meg tidligere, og at begge har vært i et forhold på et par år i mellomtiden. Jeg føler meg kjip som er i et forhold med en annen selv om jeg er interessert i en annen, men jeg har samtidig innsett at det aldri vil bli noe mer mellom meg og han så jeg må jo bare fortsette å date og komme meg videre i livet. Likevel må jeg innrømme at om interessen skulle bli gjensidig så hadde jeg ikke nølt med å date han. Jeg synes det er litt vanskelig å forplikte meg til en annen fordi jeg vil være tilgjengelig for denne mannen. Jeg vet at de fleste vil råde meg til å kutte han ut fra livet mitt på alle områder, men det er litt vanskelig fordi vi har felles venner og fordi jeg ikke vil redusere sjansen fra å høre fra han en gang i fremtiden.. Jeg innser nå som jeg skriver dette hvor hekta jeg faktisk er Vet ikke hvorfor jeg skriver dette egentlig.. er ikke ute etter råd for å kutte han ut fra livet mitt. Kanskje få høre noen andre som har opplevd det samme? Anonymkode: 0fb22...c74
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Dette er helvete, du har min fulle sympati. Håper du får noen gode råd for da vil jeg følge dem selv 😬 Anonymkode: 1c302...3c6
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er helvete, du har min fulle sympati. Håper du får noen gode råd for da vil jeg følge dem selv 😬 Anonymkode: 1c302...3c6 Ååh, vi er fler! Trodde jeg skulle få skikkelig tilsnakk for å være for svak og et dårlig menneske;) Anonymkode: 0fb22...c74
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Slike drømmer går oftest veldig galt om det blir realitet av det. Tror du skal lete etter noe du ikke er så avhengig og desperat etter, mye sunnere utgangspunkt. Anonymkode: c6409...463
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Det er ikke du som prøvde deg på han mens han var sammen med din venninne vel? Du vil vel benekte det også. Skjerp deg! Han avviste deg. Gå videre. Taper. Anonymkode: f2a09...d86
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 Senere vil du kanskje angre på at du brukte energi på en i mange år. Man er ikke unge for alltid. Jeg er i 40-årene nå, og angrer på at jeg brukte store deler av 20- og 30-årene på å være hekta på noen menn som egentlig ikke var noe spesielle. Nå fallerer utseendet mitt hvert øyeblikk, og det var det jeg fikk ut av kjærlighetslivet. Anonymkode: 84c27...553 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke du som prøvde deg på han mens han var sammen med din venninne vel? Du vil vel benekte det også. Skjerp deg! Han avviste deg. Gå videre. Taper. Anonymkode: f2a09...d86 Haha nei, det var ikke meg. Så bitchy du skulle være da Anonymkode: 0fb22...c74
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #8 Skrevet 10. desember 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er helvete, du har min fulle sympati. Håper du får noen gode råd for da vil jeg følge dem selv 😬 Anonymkode: 1c302...3c6 Les Hektablogg og annet på nettsteder som omtaler hekt. Anonymkode: 6c9f6...590 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Senere vil du kanskje angre på at du brukte energi på en i mange år. Man er ikke unge for alltid. Jeg er i 40-årene nå, og angrer på at jeg brukte store deler av 20- og 30-årene på å være hekta på noen menn som egentlig ikke var noe spesielle. Nå fallerer utseendet mitt hvert øyeblikk, og det var det jeg fikk ut av kjærlighetslivet. Anonymkode: 84c27...553 Takk for reality check. Jeg sammenligner alle med han, ingen klarer å vekke samme lidenskap, mystikk og nysgjerrighet som den mannen. Han får frem sider ved meg som ikke har kommet frem med noen andre menn. Samtidig innser jeg jo at vi ikke passer så godt sammen som jeg liker å forestille meg, det er flere sider eller fremtidsplaner som ikke lar seg forene så godt. Anonymkode: 0fb22...c74
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Slike drømmer går oftest veldig galt om det blir realitet av det. Tror du skal lete etter noe du ikke er så avhengig og desperat etter, mye sunnere utgangspunkt. Anonymkode: c6409...463 Det er noe i det! Jeg tror ikke vi nødvendigvis passer så godt i virkeligheten som i illusjonen. Anonymkode: 0fb22...c74
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for reality check. Jeg sammenligner alle med han, ingen klarer å vekke samme lidenskap, mystikk og nysgjerrighet som den mannen. Han får frem sider ved meg som ikke har kommet frem med noen andre menn. Samtidig innser jeg jo at vi ikke passer så godt sammen som jeg liker å forestille meg, det er flere sider eller fremtidsplaner som ikke lar seg forene så godt. Anonymkode: 0fb22...c74 Derfor bør du innse at du behøver å gjøre noe for å komme deg ut av hekten! Finn lesestoff om hvordan komme seg ut av en hekt, og jobb med det. Anonymkode: 6c9f6...590 2
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for reality check. Jeg sammenligner alle med han, ingen klarer å vekke samme lidenskap, mystikk og nysgjerrighet som den mannen. Han får frem sider ved meg som ikke har kommet frem med noen andre menn. Samtidig innser jeg jo at vi ikke passer så godt sammen som jeg liker å forestille meg, det er flere sider eller fremtidsplaner som ikke lar seg forene så godt. Anonymkode: 0fb22...c74 Du må fokusere på dette. Jeg har selv vært hekta på en jeg egentlig ikke passet sammen med, og det eneste du får ut av det er å kaste bort noen gode år av livet ditt. Man blir stort sett hekta på noe utilgjengelig som man lengter sterkt etter, men hvis man faktisk får det, så er det sjelden så fantastisk og spesielt som man ser for seg. Jeg har disse rådene: Du vil ikke kutte han ut av livet ditt, men det er faktisk det beste du kan gjøre. Hvis du syns det er for drastisk må du i alle fall ha tilnærmet null kontakt og slutte å oppsøke situasjoner som minner deg om han o.l. Du må tvinge hjernen inn på et nytt spor. Det er også veldig trist å høre at du har vært i forhold,o g likevel tenker på denne mannen, for det sier litt om hvor dypt det sitter. Jeg tror en psykolog/terapaut kan være til god hjelp for deg. Også må du selvfølgelig ØNSKE deg å bli avhekta. Anonymkode: 42419...bc6 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 Hvordan går det med deg, TS? Anonymkode: 1cfa0...df9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå