sodakazi Skrevet 30. november 2004 #1 Del Skrevet 30. november 2004 Hei! Jeg har to afrikanske klofrosker i fiskebollen min. Disse er ca 5 cm lange og veldig sjarmerende :-) App på til så er de albino! Andre som har det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Nei, jeg har ikke. men har vurdert både krabbe og frsok til 180 l. akvariumet mitt. men er usikker på om fiskene mine ville gjort kort prosess.... Må du bygge opp med stener/røtter slik at frosken kan komme opp over vann? Frosken hopper vel gjerne ut, har du dekket helt til på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 Nei, jeg har ikke. men har vurdert både krabbe og frsok til 180 l. akvariumet mitt. men er usikker på om fiskene mine ville gjort kort prosess.... Må du bygge opp med stener/røtter slik at frosken kan komme opp over vann? Frosken hopper vel gjerne ut, har du dekket helt til på toppen? Lurer jeg også på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 1. desember 2004 #4 Del Skrevet 1. desember 2004 Hei! Jeg har hatt frosk i akvariet mitt (men den døde da jeg flyttet :cry: ) Klofrosken er helt topp å ha i akvariet! De hvite kan bli opptil 10 cm lange og de brune ca 6cm. Når de blir store kan de spise opp små fisk, f eks neon tetra. Hvis du har litt hissige og store cichlider kan de spise opp froskene. De trenger ikke stener å klatre opp på, de lever stort sett på bunnen. Når de trenger luft så svømmer de opp til overflaten. Men det er viktig med lokk på akvariet, hvis de hopper ut så tørker de inn og dør. Men de er veldig hardføre og er utrolig morsomme å se på :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 1. desember 2004 #5 Del Skrevet 1. desember 2004 Vi har hatt frosker i akvariet i barnehagen vår to ganger, men begge gangene har de små krekene greid å rømme. Vi fant dem aldri igjen, så nå har vi gikk opp. Hadde brun den første gangen, og albino den andre gangen. De er jo utrolig søte, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sodakazi Skrevet 9. desember 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 9. desember 2004 Disse trenger ikke være over vann. De ligger i vannskorpa og snapper luft. Har ikke dekket til, men faren for at de hopper ut er der jo. Har ikke gjort det ennå og jeg har hatt dem noen år nå! Nei, jeg har ikke. men har vurdert både krabbe og frsok til 180 l. akvariumet mitt. men er usikker på om fiskene mine ville gjort kort prosess.... Må du bygge opp med stener/røtter slik at frosken kan komme opp over vann? Frosken hopper vel gjerne ut, har du dekket helt til på toppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå