AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #21 Skrevet 11. desember 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor er dere fra? Anonymkode: ff81e...f17 Oslo, hvordan det? Anonymkode: 5cae9...109
Snurrepurre Skrevet 11. desember 2016 #22 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi gjorde det det var den kleineste middagen jeg noen gang har vært i. skikkelig pissekonkurranse. Anonymkode: 5cae9...109 Men tingen er jo at dere får 150% av det bryllupet koster uansett Er irrelevant om det er "pissekonkurranse" eller ei svigerfar vil betale 100% og din far 50%, la begge betale, og bruk 50% av svigerfar sitt tilskudd på det dere vil. 2
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #23 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har ikke hjerte til å lure han og lyve for han. PS. Vi skal forresten gi en del av pengene vi får i gave itl røde kors. Det er ingenting lureri eller løgn i å si det så lenge dere faktisk gir bort evt. penger, det gjør det bare umulig for ham tvinge på dere at han skal betale mer enn halvparten. Anonymkode: 2a8f5...fda
ajarRun Skrevet 11. desember 2016 #24 Skrevet 11. desember 2016 Bare velg et dobbelt så dyrt bryllup? 1
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. desember 2016 #25 Skrevet 11. desember 2016 (endret) På 10.12.2016 den 9.42, AnonymBruker skrev: Mine foreldre og svigerfamilie er veldig gavmilde, og nå nærmest krangler de om å få betale bryllupet. Mine foreldre har betalt halvparten av bryllupene til mine søsken, så de innsisterer på det. Svigers derimot skal betale hele bryllupet for det gjorde de med søsteren til min forlovede. Det er rett og slett litt dårlig stemning. Jeg har prøvd å si til pappa at bryllupet koster mindre enn det det gjør, men han gjennomskuer meg. Virker som pappa og svigerfar konkurrerer på en måte. De blir begge kjempeskuffet om de ikke får viljen sin... what to do? Anonymkode: 5cae9...109 Gifte seg i all hemmelighet? Jeg hadde fått helt fnatt av at voksne mennesker skal oppføre seg sånn. Foreldrene deres er jo pinlige. Endret 11. desember 2016 av Wanda Maximoff
Chenet Skrevet 12. desember 2016 #26 Skrevet 12. desember 2016 Kan du ikke bare be dem løse dette seg i mellom? Og la deg få vite hva de kommer frem til? Så får de trekke lodd eller ha knyttnevekamp eller hva de nå finner på for å løse dette uten dere involvert. Si at dere gir opp å finne ut av dilemmaet så dere melder pass og at de som voksne mennesker må finne en løsning som alle kan godta.
Juniper Skrevet 15. desember 2016 #27 Skrevet 15. desember 2016 Jeg ville reist hjem til de sammen med forloveden, en om gangen. Den av dere som er "barn i huset" fører ordet. Fortell at denne konkurransen om å betale mest er veldig slitsom for dere og ødelegger forberedelsene til bryllupet. Fortell at dere ikke føler dere respektert som voksne selvstendige mennesker. Fortell at dere vurderer å bare reise bort og gifte dere på en ambassade om det ikke er mulig for fedrene deres å være siviliserte og forholde seg til det dere ønsker. Og så må dere se ut som om dere mener det! Det må da gå an selv for gamle trassebukker å se skriften på veggen! 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2016 #28 Skrevet 17. desember 2016 Hvorfor skal foreldrene betale for et bryllup? Og hvor er din mor og svigermor med i bildet? Fedrene som bestemmer der i gården? Ville giftet meg anonymt, vet om andre som har gjort det. Anonymkode: 11dda...5b9
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2016 #29 Skrevet 18. desember 2016 Her ville jeg faktisk sagt til begge at dersom de ikke kan bli enige om å betale halvparten hver så får ingen av de betale noe. Har dere ikke råd til drømmebryllupet selv så får dere skalere ned, evt. gifte dere med kun de nærmeste til stede. Si at dette blir konsekvensen av denne "pissekonkurransen" deres. Da betaler dere selv og blir dessverre nødt til å ta en fest med lapskaus på grendehuset, evt. blir ikke tante Magda og onkel Oscar invitert likevel, da dere ikke har råd til noe stort bryllup. Anonymkode: bbfd6...6af 1
Minya Skrevet 18. desember 2016 #30 Skrevet 18. desember 2016 (endret) Inviter både far og svigerfar hjem til dere. Stå klar med målebånd, sukkerbit og pinsett. Be dem om å droppe buksene og dra frem snabben slik at dere en gang for alle kan måle hvem som har lengst. Sukkerbiten og pinsetten er for å lokke frem mikropenisene de tydeligvis har begge to sånn som de oppfører seg. Så sier dere klart og tydelig ifra om at hvis de ikke slutter å oppføre seg som femåringer, så får de ikke lov til å hverken betale en dritt, eller være med i bryllupet. Makan til pissekonkurranse altså.... Og så er både du og din kommende mann utrolig tafatte som ikke klarer å ta ordentlig tak i dette selv. Det er ikke så vanskelig. Knekk ryggen på den bedritne æresfølelsen både far og svigerfar sitter på. Endret 18. desember 2016 av Minya 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå