Gå til innhold

Når følte du deg kulturelt fortrengt i ditt eget land?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mitt vedkommende var det når jeg respekterte likestilling mellom kjønnene på Grønnland i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette bør flyttes inn på Aktuelle saker og politikk eller Generell debatt, da dette er musikkforumet

Skrevet
1 minutt siden, Mari Y skrev:

Dette bør flyttes inn på Aktuelle saker og politikk eller Generell debatt, da dette er musikkforumet

"Kultur, litteratur og musikk" heter dette forumet.

Anonymkode: 74702...b79

Skrevet

Det har jeg vel egentlig aldri følt, men om jeg skal si noe så må det være når amerikansk kultur fikk så stort innpass i Norge.

Anonymkode: 52ba0...413

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Kultur, litteratur og musikk" heter dette forumet.

Anonymkode: 74702...b79

Men har hvel egentlig politisk debatt å gjøre?😉

• Liker 1
Skrevet

Hele tiden! Jeg vil gjerne være hjemmeværende "undertrykt" husmor og vurderer seriøst å konvertere til Islam i fall det er mer akseptert blant minoritetsgruppene. 

Anonymkode: e763f...d81

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hele tiden! Jeg vil gjerne være hjemmeværende "undertrykt" husmor og vurderer seriøst å konvertere til Islam i fall det er mer akseptert blant minoritetsgruppene. 

Anonymkode: e763f...d81

Du kan da vel være hjemmeværende husmor uten å konvertere til islam (med mindre du faktisk vil konvertere da)? Kjenner et par jenter på min alder som ønsker seg et liv som husmødre og det eneste jeg egentlig har å si på det er at hvis det blir samlivsbrudd så står jo de igjen med absolutt ingen verdens ting hvis de ikke er gift med mennene de har funnet seg :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...