Jus sanguinis Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 For mitt vedkommende var det når jeg respekterte likestilling mellom kjønnene på Grønnland i Oslo.
Mari Y Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Dette bør flyttes inn på Aktuelle saker og politikk eller Generell debatt, da dette er musikkforumet
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 1 minutt siden, Mari Y skrev: Dette bør flyttes inn på Aktuelle saker og politikk eller Generell debatt, da dette er musikkforumet "Kultur, litteratur og musikk" heter dette forumet. Anonymkode: 74702...b79
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Det har jeg vel egentlig aldri følt, men om jeg skal si noe så må det være når amerikansk kultur fikk så stort innpass i Norge. Anonymkode: 52ba0...413
Mari Y Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Kultur, litteratur og musikk" heter dette forumet. Anonymkode: 74702...b79 Men har hvel egentlig politisk debatt å gjøre?😉 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #6 Skrevet 10. desember 2016 Hele tiden! Jeg vil gjerne være hjemmeværende "undertrykt" husmor og vurderer seriøst å konvertere til Islam i fall det er mer akseptert blant minoritetsgruppene. Anonymkode: e763f...d81
vscare Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele tiden! Jeg vil gjerne være hjemmeværende "undertrykt" husmor og vurderer seriøst å konvertere til Islam i fall det er mer akseptert blant minoritetsgruppene. Anonymkode: e763f...d81 Du kan da vel være hjemmeværende husmor uten å konvertere til islam (med mindre du faktisk vil konvertere da)? Kjenner et par jenter på min alder som ønsker seg et liv som husmødre og det eneste jeg egentlig har å si på det er at hvis det blir samlivsbrudd så står jo de igjen med absolutt ingen verdens ting hvis de ikke er gift med mennene de har funnet seg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå