Gå til innhold

Vi trodde du var opptatt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er del av en ganske liten familie.  Vi er mor og far og 3 barn (alle voksne)  flere ganger gjør de aktiviteter sammen (eks shoppe en lørdag) uten at jeg blir invitert. Det er sjelden jeg sier noe, men det Sårer. Sist søndag hadde de middag sammen. Jeg spurte hvorfor jeg ikke var invitert , og de svarte at de trodde jeg var opptatt.( Ingen grunn til å tro det. Jeg sitter for det meste hjemme etter jobb....) Hva skal jeg svare til noe sånt? 

Videoannonse
Annonse
Gjest noe tilfeldig
Skrevet

Du skal si rett ut at du savner å bli inkludert. Du skal si at du er glad i dem og vil veldig gjerne være mer sammen med dem, og fremover når de samles hadde du blitt veldig glad for invitasjonen. - Er du yngst av søsknene? 

Skrevet
15 timer siden, Raven.WritingDesk skrev:

Du skal si rett ut at du savner å bli inkludert. Du skal si at du er glad i dem og vil veldig gjerne være mer sammen med dem, og fremover når de samles hadde du blitt veldig glad for invitasjonen. - Er du yngst av søsknene? 

Ja, jeg er veldig enig med Raven.  Si at du veldig gjerne vil være sammen med dem alle, at du ønsker å delta og ikke har det så travelt som de tror. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner deg så godt, TS. Har det sånn med min familie også. Hos meg var det pga økonomien, ikke tiden. 

Men, det sårer. Og jeg sa i fra at det er hyggelig å bli spurt, å bli husket på, selv om man ikke kan si ja hver gang. Det er noe med å føle at man er inkludert.

Anonymkode: b171e...f15

• Liker 1
Skrevet

Si rett ut at du føler deg ensom, og gjerne ønsker å være mer sammen med dem fremover.

Anonymkode: 85f5c...6f5

• Liker 1
Skrevet

snu hele greia og innviter dem med på noe kjekt! :) 

Anonymkode: bdc2c...ff2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...