Gå til innhold

For naiv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg ikke passer inn i dagens dating. For jeg har en stor naiv tro på kjærligheten, og at den skal vare evig. Og jeg bærer hjertet mitt på utsiden, føler så utrolig mye. Og er nok litt for snill og. Hvordan jeg fortsatt er sånn, fatter jeg ikke. Da jeg har rukket å bli 40 år. Og blitt såret av så utrolig mange menn. Og erfaringen min med dating, er jo at mannen sier alle de rette tingene, sånn så jeg skal falle for han. Men halvparten er jo bare løgn. Og nå er jeg kommet dit, at jeg ikke orker å date lenger. For det er så slitsomt, da man føler så mye. Men samtidig har jeg et stort ønske om å finne kjæreste. Noen som har det på samme måte. 

Anonymkode: e48e9...d43

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her. Dater kun for å få sex. Har sluttet å stole på lenke for lenge siden.

Anonymkode: 05dec...1a0

Skrevet

Samme her. Jeg klare ikke ser meg selv med noe lenger. Jeg tro min stor kjærlighet tog har gått  forbi meg lenger siden. Nå frem over er bare "FUCK &FORGET!"

Anonymkode: 095bc...104

• Liker 1
Skrevet

Som mann på 30 kjenner jeg meg dessverre litt igjen. Dvs at jeg også går på date for å finne en kjæreste og har ingen intensjon om å lure noen jenter. Dater kun en om gangen og tar det ganske "Nice and slow". Føler derimot ikke det er tilfelle med mange av jentene. Det vil si at vi menn sjeldent blir "lurt" til sex men det går mer i at man kanskje møtes 2-3 ganger og jeg begynner å tenke at dette kan kanskje bli noe. Deretter begynner jentene å "flake", avlyse, utsette eller slutte å gi lyd fra seg. 

Jeg syntes det er verdens ærligste sak å si ifra etter 2-5 dates at man ikke er "helt der" men istedenfor dette tar mange jenter den feige veien ut og det har i flere tilfeller kommet klart frem at jenta dater mange på en gang. 

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Dater kun for å få sex. Har sluttet å stole på lenke for lenge siden.

Samme her. Jeg klare ikke ser meg selv med noe lenger. Jeg tro min stor kjærlighet tog har gått  forbi meg lenger siden. Nå frem over er bare "FUCK &FORGET!"

Da bidrar du jo selv til dette opplegget med at folk ikke er seriøse. De som blir interessert i deg blir såret. Synes ikke akkurat synd på deg.

Anonymkode: 10e68...0c7

• Liker 2
Skrevet

Skjønner deg godt, det er slitsomt å gi og få så lite tilbake. 

Anonymkode: 8b657...8d8

Skrevet

Kanskje ikke så rart at menn er ute etter sex, når du selv er et så dårlig eksempel.... se deg selv i speilet du, så kanskje du har sjanse på et godt nært og kjærlig forhold.

Anonymkode: 3bbf7...9e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også slik, som er litt naiv og tror at kjærlighet varer evig. Dessverre har jeg blitt manipulert en gang tidligere pga jeg ikke forsto at andre mennesker faktisk kan ha med seg utrolig mye baggasje som har gjort dem veldig "skadet". Nå er jeg nesten litt for skeptisk til å gå inn i noe forhold, men jeg vet at hvis noen ville "gi alt" så hadde jeg vært den som også hadde gitt alt. I min verden så ser jeg det som er bra i min kjære, og leter ikke etter feil. Det er ikke mange som har denne egenskapen har jeg inntrykk av. Jeg ønsker å komme nærere min store kjærlighet, men vi får se om det noensinne kommer til å skje. Jeg har det veldig bra alene, og trives godt i eget selskap, noe jeg synes er essensielt som utgangspunkt hvis man skal ha noe forhåpninger om å kunne bidra til å gi noe i et ekte kjærlighetsforhold.

Skrevet

Har litt dårlig samvittighet der. Altfor mange ganger har jeg gått på date...og kjapt konkludert med at hun der er ikke min type til å innlede noe seriøst forhold med. Men så har den greia jeg har mellom beina tatt over og tenkt..hmm..joda hun har jo en grei kropp, kunne vært deilig å hatt litt sex og fått tømt seg. Så da har jeg skrudd opp sjarmen og fått henne til å føle seg spesiell og falle litt for meg. Så har vi hatt god sex i en kort periode før jeg egentlig har dumpet henne. Men selvfølgelig prøvd å dumpe henne på en pen måte.

Anonymkode: 13f3f...c87

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da bidrar du jo selv til dette opplegget med at folk ikke er seriøse. De som blir interessert i deg blir såret. Synes ikke akkurat synd på deg.

Har jeg spørre  deg om hva du syn? Hvem er du? Du kjenner ikke meg og min livestory hvordan jeg har vært gjennom  en gang !

20161210_133120.png

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har jeg spørre  deg om hva du syn? Hvem er du? Du kjenner ikke meg og min livestory hvordan jeg har vært gjennom  en gang !

20161210_133120.png

"Like barn leker best", heter det

Anonymkode: 3bbf7...9e0

Skrevet

Takk og en lek! Sier jeg bare!

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

20161210_133120.png

Det har ingenting å si hva du har opplevd. Det finnes ingen unnskyldning for å leke med følelsene til folk.

Hvis det er åpen fuck and forget og den andre er med på det så blir det noe helt annet.

Skrevet (endret)

Etter min mening er det utelukkende bra å "ha tro på kjærligheten" og å" bære hjerte på utsiden", som du kaller det.

Sjansen for at du treffer en som er riktig for deg er mye så utrolig mye bedre når du er deg selv og åpen... Riktig nok brenner man seg vel oftere også, men det er en pris man bør være villig til å betale hvis man vil ha noe av "verdi"...

En ting er i alle fall sikkert, og det er at om du gir opp, så vil sjansene for å treffe riktig bli betraktelig mindre enn de noen gang var når du bydde på deg selv...

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Skrevet

TS her. Takk for svar. Nå klarer ikke jeg og ha sex uten følelser da, så og bare bli en av de jeg blir utsatt for, vil jo ikke fungere. Ikke ville jeg klare å lure noen andre. Og jeg skal ikke gi opp for alltid. Men nå må jeg ha pause, hvor jeg bare må tenke på meg selv. For har vært med på en følelsesmessig Berg og dalbane, med en mann i 1,5 år. Hvor det fra hans side har vært så sterke følelser, at han kunne gifte seg med meg, til ingen følelser, så følelser igjen osv. Jeg sto like sterk i mine følelser hele veien. Men føler vel at han klarte å ødelegge meg en del. Og han er jo ikke den første. 

Skrevet

Å være naiv i kjærligheten er en dør som slår to veier etter min mening. På den ene siden er man tilgjengelig for å møte reell kjærlighet. Er man kynisk har man stengt av hjertet. Sjansen for å møte en spesiell person og oppleve genuin kjærlighet blir vanskeligere når man har lukket seg i et hardt skall. På den andre siden er man utrolig sårbar for predators som sier de rette tingene, gjør de rette bevegelsene og bretter deg ut bare for å valse over deg. Det er risikoen - og det er veldig vanskelig å leve med. 

Naive mennesker blir kanskje oftere såret, men de elsker kanskje mer genuint? Hvem ville du egentlig valgt å være?

• Liker 2
Skrevet
13 timer siden, Arcturus skrev:

Å være naiv i kjærligheten er en dør som slår to veier etter min mening. På den ene siden er man tilgjengelig for å møte reell kjærlighet. Er man kynisk har man stengt av hjertet. Sjansen for å møte en spesiell person og oppleve genuin kjærlighet blir vanskeligere når man har lukket seg i et hardt skall. På den andre siden er man utrolig sårbar for predators som sier de rette tingene, gjør de rette bevegelsene og bretter deg ut bare for å valse over deg. Det er risikoen - og det er veldig vanskelig å leve med. 

Naive mennesker blir kanskje oftere såret, men de elsker kanskje mer genuint? Hvem ville du egentlig valgt å være?

Jeg vil jo da heller være meg, den naive som tror på kjærligheten og føler mye. Jeg mener jo og at det er verdt det, den sterke kjærligheten jeg får oppleve i et forhold, som er så fantastisk. Selv om det tar slutt, og det gjør utrolig vondt. Skulle vel bare ønske at jeg møtte en som meg. 

• Liker 1
Skrevet
På 10.12.2016 den 13.29, AnonymBruker skrev:

Denne er så søt:

https://www.youtube.com/watch?v=YCRu4zFLYxo

13 timer siden, Arcturus skrev:

Ville nok valgt å være det siste, som hun i videoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...