AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Du treffer en fyr, ber om råd, og så driter du i alle råd du får. Og så går det akkurat som du ble advart mot. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 1a558...1f8
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Hvem snakker du til? dritt lei disse trådene Anonymkode: ede47...718
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Fordi jeg er dum som en stokk og vil på død å liv tro at verden en dag overrasker positivt. Men du har rett: aldri gått så bra det der. Anonymkode: f4cae...e1b
Knirke Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Kommer helt an på hvem rådet kommer fra 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 Fordi det er spesielle regler for meg, selvsagt. De har ikke samma kapasiteten som meg, derfor er det viktig at andre følger mitt råd for jeg har alltid rett. At jeg ikke følger mitt eget råd er fordi jeg er for komplisert, jeg må ta med livets realiteter. Mens andre, de er jo bare folk som liksom skal gjøre det jeg synes er fornuftig ............ Og de er dumme om de ikke følger rådet mitt. Anonymkode: 9d804...27a
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du treffer en fyr, ber om råd, og så driter du i alle råd du får. Og så går det akkurat som du ble advart mot. Hvorfor gjør du det? Anonymkode: 1a558...1f8 Jeg vet ikke, jeg har ikke bedt om råd av den typen du snakker om, men jeg kan tenke meg at det er veldig mye lettere å være ekspert på andres liv. Alt er så mye enklere når man ser det utenfra, da er det "bare å gjøre slik og sånn", mens virkeligheten er en annen når det er en selv det er snakk om, og det er følelser med i bildet? Anonymkode: 4f1a4...404 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå