Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2004 #1 Del Skrevet 29. november 2004 Hva er det? Kan noen fortelle meg hva det går ut på? "gamla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flopia Skrevet 30. november 2004 #2 Del Skrevet 30. november 2004 Som en snurrebass Veldig populært blant barn helt ned i barnehagealer, her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #3 Del Skrevet 30. november 2004 det er en "krigslek" hvor man skal prøve å ta de andre med snurrebassen sin. Det er en utskyter og en snurrer. Veldig populørt hos barna, ikke like populært hos foreldrene (kanskje...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 30. november 2004 #4 Del Skrevet 30. november 2004 Snurrebass er nok den bste forklaringen ja. Også skal man liksom ha kamper hvor snurrebassene går i kamp mot hverandre og den som spinner lengst (det er ihevrtfall reglene med min 5 åring) vinner kampen. Krigslek er kanskje litt drøyt... De kostet ca 150kr for en tid tilbake,men nå har det tydligvsi stilnet litt og er kanskje ikke så hypet som det var i sommer så nå kan man få dem på Toys'r'us 3 stk for 100k2 - gjett hva min sønn får til jul..blant annet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #5 Del Skrevet 30. november 2004 Det er som det sies her en liten "krigsleke" i snurrebass form. Sønnen min var i fjord på denne tiden hektet.. Heldigvis har det gått over nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mor24 Skrevet 30. november 2004 #6 Del Skrevet 30. november 2004 de skal "ta de andre med snurrebassen sin"????? neitakk som byr, heldigvis har jeg kun to små jenter og ingen gutter som vil leke snurrebassleker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #7 Del Skrevet 30. november 2004 de skal "ta de andre med snurrebassen sin"????? neitakk som byr' date=' heldigvis har jeg kun to små jenter og ingen gutter som vil leke snurrebassleker.[/quote'] Ja, det kunne høres litt ut som noe annet. Det er altså en moderne form for snurrebass. Og det er om å gjøre å slå de andre med sin.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 30. november 2004 #8 Del Skrevet 30. november 2004 Ja, det kunne høres litt ut som noe annet. Det er altså en moderne form for snurrebass. Og det er om å gjøre å slå de andre med sin.......... Vel, assosiasjonene fortsatte i feil retning i mitt hode etter denne forklaringen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 30. november 2004 #9 Del Skrevet 30. november 2004 :oops: :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #10 Del Skrevet 30. november 2004 Mine to gutter var utrolig opptatt av dette for en tid tilbake. Og i motsetning til andre samleting som pokemon og greier så er jo dette en aktivitetsleke. Og skulle dere ha en wok liggende et sted ubrukt, så er det en utmerket beyblade-bane........ det fant iallfall mine to gutter ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamla Skrevet 30. november 2004 #11 Del Skrevet 30. november 2004 Takker for svar, kjøpte nemlig slikt Beybladespill på gamecube til barnebarna til jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå