AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #1 Skrevet 10. desember 2016 Først så jeg videoen om den tyske kvinnen som ble brutalt dyttet ned en lang trapp av 4 menn. Ble uvel av artikkelen da jeg allerede føler meg utrygg her i byen, og da jeg skulle krysse meg ut av nettsiden ble det linket til bilde av en nydelig liten gutt på 8 mnd, og overskriften var at faren til gutten hadde klemt testiklene til gutten som skal være ubeskrivelig smertefullt, og så kvelt han til døde!! Jeg vet, man kan ikke la alt fælt i verden gå innpå seg og bla bla. Uansett ligger jeg her med kvalme etter å ha sett det med gutten, og tårene renner. Hjelper ikke at jeg har en sønn på samme alder for å si det sånn. En av få ganger jeg har begynt å virkelig gråte av en avisartikkel. Får ikke den lille gutten ut av hodet, og føler verden er et grusomt og ondt sted Hvordan skal jeg få sove nå da? Anonymkode: 3c203...0a9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Se på denne videoen så ser du at verden også kan være fantastisk Anonymkode: 89ee3...cb4 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se på denne videoen så ser du at verden også kan være fantastisk Anonymkode: 89ee3...cb4 Anonymkode: 3c203...0a9
Mari Y Skrevet 12. desember 2016 #4 Skrevet 12. desember 2016 På 10.12.2016 den 2.33, AnonymBruker skrev: Se på denne videoen så ser du at verden også kan være fantastisk Anonymkode: 89ee3...cb4 Pandaer er jo søte, da:)
Nøste~ Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Du kan tenke at det drepes og mishandles barn hver dag over hele verden og sånn har det vært bestandig.
Supernova17 Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Jeg fikk samme reaksjon som deg. Vet ikke helt hva vi kan gjøre med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå