AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Holder tempen seg høy så lenge man tar Lutinus? Jeg testet blendahvit i dag 11 dpo, men tempen er fortsatt høy. Den pleier synke et par dager før IKM til vanlig. Jeg tar kun 1 tabl med Lutinus per dag. Anonymkode: fa34d...f96
miore Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Jepp, Lutinus er progesteron, og det er progesteron som holder tempen høy. Jeg har også høy temp så lenge jeg går på lutinus. Den gangen jeg ble gravid, ble tempen plutselig enda litt høyere (trifasisk graf).
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 44 minutter siden, miore skrev: Jepp, Lutinus er progesteron, og det er progesteron som holder tempen høy. Jeg har også høy temp så lenge jeg går på lutinus. Den gangen jeg ble gravid, ble tempen plutselig enda litt høyere (trifasisk graf). Takk for svar Miore. Da skjønner jeg, men kommer mensen mens man går på Lutinus? Eventuelt skal jeg bare stoppe på det 14 dpo? Jeg testet negativt i dag 12 dpo og da er nok løpet kjørt. Tempen har steget litt de 2'siste dagene, men det er nok pga Lutinus eventuelt pga jeg er slakk. Anonymkode: fa34d...f96
miore Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Jeg har alltid fått beskjed om å gå på det til klinikken sier jeg skal slutte, eller til jeg får skikkelig mensen på egen hånd. Under mislykkede forsøk har jeg fått mensen til tross for Lutinus. Jeg ville fortsatt for sikkerhets skyld om jeg var deg
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 17 minutter siden, miore skrev: Jeg har alltid fått beskjed om å gå på det til klinikken sier jeg skal slutte, eller til jeg får skikkelig mensen på egen hånd. Under mislykkede forsøk har jeg fått mensen til tross for Lutinus. Jeg ville fortsatt for sikkerhets skyld om jeg var deg Ok da fortsetter jeg bare til jeg har ringt inn resultatet på mandag😊 Anonymkode: fa34d...f96
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 Fikk du noen gang forsinket mens da du brukte Lutinus? Ikm i dag med negativ test og ingen teng til TR. Fikk beskjed av sykepleier å fortsette med Lutinus og ta en ny test om et par dager. Selv tror jeg at løpet er kjørt! Anonymkode: fa34d...f96
miore Skrevet 12. desember 2016 #7 Skrevet 12. desember 2016 Sist forsøk fikk jeg mensen 14 dpo til tross for Lutinus Jeg ville hørt på klinikken for sikkerhets skyld, selv om det er noe grisete herk!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 21 minutter siden, miore skrev: Sist forsøk fikk jeg mensen 14 dpo til tross for Lutinus Jeg ville hørt på klinikken for sikkerhets skyld, selv om det er noe grisete herk! Ok☺️ Jeg tar kun en tabl på kvelden så har ikke merket så mye til griseriet☺️ Håper mensen kommer snart! Anonymkode: fa34d...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå