AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Har lenge tenkt på en utdannelse som vernepleier, men lurer på om det er vanskelig å få jobb etter endt utdannelse? Anonymkode: c7e68...daa
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 I nord er det vanskelig å ikke jobbe når du har tatt den utdanningen 🙂 Jeg har prøvd, og ble hanka inn i jobb før måneden var omme. Vernepleiere er atraktiv arbeidskraft innen for stadig flere områder. hilsen Vernepleier Anonymkode: 5ad08...8df 1
fresia Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 nei, jeg har aldri hørt om nyutdannede vernepleiere som har gått lenge uten jobb i hvertfall. jeg studerer vernepleie selv og følger litt med på finn osv. og det er alltid mange vernepleier- eller miljøterapeutstillinger der. det er ikke sikkert du får drømmejobben med en gang, men tror ikke det er noe problem å få seg fast jobb i hvertfall. 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Så deilig å høre. -TS Anonymkode: c7e68...daa
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 Jeg er vernepleier. Fikk ikke første jobben jeg søkte på, men fikk andre. Jeg er ikke flink til å selge meg selv eller komfortabel i den settingen så tror ikke det er så vanskelig 😊 Anonymkode: 51b86...7c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå