AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hvor kan jeg kjøpe harry potter ting på nett? Så billig som overhode mulig... Vet om ebay, cdon.com, barnes and nobles. Finnes det slike "nerde" butikker på nett som selger effekter fra filmer, billig? Anonymkode: 42182...c2d
Troll! Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Outland? eller er den butikken kun blitt tegneserie butikk?
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Synes outland er dyr jeg :S Fant den nå nettopp. Har også funnet thinkgeek. ts Anonymkode: 42182...c2d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes outland er dyr jeg :S Fant den nå nettopp. Har også funnet thinkgeek. ts Anonymkode: 42182...c2d Skal du ha det til jul må du nok ta outland eller gamezone. Du rekker ikke å få fra eBay, thinkgeek etc om du bestiller nå. Det er dessuten ikke så billig når du også skal betale for frakt og toll. Thinkgeek har jævlig dyr frakt nemlig. Anonymkode: 25947...bab
Gjest Linaria Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Outland, Dragenshule.no, men ting fra filmer pleier å være dyrt da
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Jeg har bestilt fra thinkgeek mange ganger uten problem, men det blir selvsagt dyrt å kjøpe fra utlandet. kanskje litt sent om du skal ha det til jul vet ikke om disse har noe https://www.coolstuff.no/ Anonymkode: a310d...834
Chizue Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Samleobjekter fra film bruker å være svindyrt Så fremst det ikke er masseprodusert-Og kan kjøpes i en lekebutikk (Eller fake) De fleste butikker selger objekter fra $20 og oppover, skal du ha noe spesielt, må du gjerne punge ut med ett par tusen kroner.. Hva er det du egentlig tenker å kjøpe? Er det gave eller "interiør/Inspirasjon"-Mye kan lages fra scratch (med litt tålmodighet)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Takk for mange tips. Det er til bursdagsgave, Januar. Så må begynne å bestille nå. ts Anonymkode: 42182...c2d
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: etsy.com! Anonymkode: 71d29...9d0 Hvordan er etsy i forhold til ebay? Amazone stoler jeg ikke på, for frakten blir skyhøy! ts Anonymkode: 42182...c2d
Gjest The damned Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Emp. De er tyske,men har norsk nettbutikk så da slipper man toll.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå