Gå til innhold

Fortelle ekskonen om dobbeltliv som ekstrem sexkunde?

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymret for dattera, bekymret for de prostituerte. Håper sexarbeiderne selger de seksuelle tjenestene frivillig og har glede av det. Om han derimot utnytter mennesker i et vanskelig liv og de er tvunget til det av en kynisk hallik eller liknende er ho handlingene hans grufulle, kan isåfall sidestilles med voldtekt! Jeg har ingen respekt for en mann som utnytter mennesker i en sårbar situasjon. En EKTE mann beskytter kvinner og barn, både egne og andres. Især av de som er mer sårbare enn dem selv!! 

Anonymkode: d8b7c...e93

Jeg er helt enig med deg i det! :) 

Anonymkode: abb4a...4c6

Fortsetter under...

Jeg tenker at en storforbruker av prostituerte ikke er noen god omsorgsperson. Det viser mangel på selvkontroll og begrenset empati og konsekvenstenkning. Hva så om denne mannen får begrenset samvær med sin datter? Det er da til det beste hvis mannen blir tvunget til å gjøre noe med sin avhengighet/besettelse.

Anonymkode: 2b53b...2a9

• Liker 2

Jeg fortalte og det var riktig avgjørelse. Hun hadde hatt mistanke om sexkjøp lenge og satte pris på å få vite sannheten. Hun har forøvrig allerede forbudt ham fra å reise med datteren på grunn av andre hendelser som har skjedd i senere tid (som jeg ikke vet hva er).  

Anonymkode: ffe07...4c1

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...