Gå til innhold

Fortelle ekskonen om dobbeltliv som ekstrem sexkunde?

Anbefalte innlegg

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Problemet ligger ikke hos mannen. Alle med to øyne i hodet kjenner igjen slike typer. Problemet ligger hos damer som blir sammen med denne type menn. Moren burde miste omsorg, og TS bør helst ikke få barm.

Anonymkode: 15a96...0dd

Hva mener du? Han fremstår utad som en svært respektabel person, pliktoppfyllende med bra jobb med ungdom og en offentlig rolle. Derav *dobbeltliv*.

Anonymkode: ffe07...4c1

Fortsetter under...

Selvfølgelig sier du fra til mora. Det handler da ikke om å lette sitt hjerte, men å beskytte et barn! Det er jo tydelig at sexkjøp for han går foran barnets ve og vel og sexkjøp i mange av disse landene er høy risikoadferd. Det er slett ikke uvanlig at kundene blir slått ned og ranet. Hva om noen velger å gjenomsøke hotellrommet også, ikke bare nøye seg med lommeboka?

For det andre, mora bør definitivt få vite så hun kan ta en skikkelig helsesjekk og få testet seg for alt som er...

Og om denne mannen hadde vært alkoholiker eller brukt narkotika tviler jeg på at man hadde vært i tvil om risikoen ved å la datteren være alene i et fremmed land.

Anonymkode: 0a3c4...27b

• Liker 2

Unnskyld meg, men denne mannen er faktisk kriminell, og han bruker ferier med sin datter til å begå kriminelle handlinger. Selvsagt bør moren få vite det så hun kan sette en stopper for disse turene.

Anonymkode: 41831...a56

• Liker 3
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

han forlater datteren på hotell for å stikke å ha sex, ikke helt trygt spør du meg. 

Anonymkode: 3324b...11b

For å kjøpe sex, noe som dessuten er ulovlig.

Anonymkode: 41831...a56

• Liker 3

Hadde faren til mitt barn utsatt barnet vårt for slikt, så ville jeg visst om det. Uavhengig om vi hadde hatt et forhold før / under / etter gravidet eller ikke. Barnet er hovedfokuset. Hun fortjener å vite det pga barnets sikkerhet i nåtid, ikke pga hva han gjorde mot henne da de var gift.

Anonymkode: 0eec1...ebe

• Liker 3

Annonse

Denne mannen trenger ikke hjelp, han trenger å bli buret inne og straffet. Slike mennesker ser kun sitt behov og tenker kun på seg selv og er mest sannsynlig veldig utilregnelige mht fristelser og begrensinger når man ikke tar hensyn til sitt eget barn.

En jente på 12 skal ikke bli utsatt for dette og hvem vet hva annet slags risiko han kan utsette henne med på tur. Når er person "innrømmer" noe slikt vil jeg nok tro at det er 10% av sannheten. Han setter hele familien i fare og mora til jenta burde få vite - og burde egentlig allerede ha mistenkt noe!!!

• Liker 3

Hello?! Dere som sier at en 12 åring klarer å være alene noen timer alene på et hotellrom i et fremmed land. Jenta kan finne på å gå ut å lete etter faren sin hcis han blir borte timesvis på natta. Vi vet ikke engang om han sier fra. For alt vi vet kan han snike seg ut etter hun har lagt seg.

Det er sinnsykt mye som kan skje på disse timene. Ja noen kan bryte seg inn, hun kan benytte muligheten til å snike seg ut, skade seg uten noen rundt til å hjelpe etc etc. 

Jeg håper virkelig samtlige her inne ikke har barn! Ja ts, du skal selvsagt fortelle mor om dette da det også er hva bv anbefaler deg å gjøre. Du behøver ikke snakke så mye om hva han gjorde mens de var gift heller. Poenget her er omsorgssvikten han utsetter datteren for! 

Anonymkode: 47d8c...8f8

• Liker 2
På 12/9/2016 den 20.31, EvaLena skrev:

Dette har ikke du noe med, så tie stille.

Høres mer ut som du vil hevne deg på han av en eller annen grunn.

Så du mener man ikke bare skal gi faen om noen bryter norsk lov, men også et barn settes i fare? Ta en tenkerunde selv.

Anonymkode: 17c8d...233

• Liker 2

En 13 åring klarer å være alene i noen timer, det er ikke omsorgssvikt? Er jo ikke rart at barnevernet ikke har tatt bekymringen din seriøst. Det virker kun ut som du vil lage drama nå som det er slutt mellom deg og eksen. 

5 timer siden, Linni91 skrev:

En 13 åring klarer å være alene i noen timer, det er ikke omsorgssvikt? Er jo ikke rart at barnevernet ikke har tatt bekymringen din seriøst. Det virker kun ut som du vil lage drama nå som det er slutt mellom deg og eksen. 

Hæ?? En 12 åring I et brutalt ,  voldelige land med far som stikker for å kjøp fitte ? ! Fyren er muligens pedofil (hvem I helvete det som drar frivillig til pedofiles mørke bakgård på "ferie "+ HAN jobber m ungdom?!  Jeg hadde anmeldt , kontaktet alle mulige instanser og håper svinet blir buret inne. 

Anonymkode: 6ae4e...abf

• Liker 1

Meg over. Jeg VET selvsagt ikke om mannen er pedofil , (...)    men dette vet vi- han kjøper fitte ,  kropp som et stykke kjøtt. Han forråder sin  egen datter,  gir fullstendig f i hennes sikkerhet.  

Han har spyttet på eksen TS, og nå skal ny kvinne kaste bort livet på en kriminell ,  stusslig ,  ondskapsfull og kynisk mann? fyyyyy f !

Annonse

Du skriver at datteren var 12 år da dere ble sammen? Hvor gammel er hun nå? Jeg syns det må mer fakta på bordet før man råder deg til å fortelle. Du risikerer å ødelegge et samarbeid og en relasjon mellom far, mor og datter og jeg syns du skal tenke deg godt om. Hva er du bekymret for? Datterens liv? Som er hvor gammel nå? Blir datteren godt ivaretatt på andre områder? Emosjonelt, fysisk, sosialt? Hvilke risikofaktorer mener du hun utsettes for idag? 

Anonymkode: 889a2...18a

På 10.12.2016 den 9.29, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Han fremstår utad som en svært respektabel person, pliktoppfyllende med bra jobb med ungdom og en offentlig rolle. Derav *dobbeltliv*.

Anonymkode: ffe07...4c1

Vet du hvilken alder det er på dem han kjøper sex hos, tilfeldigvis?

Anonymkode: 99384...909

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så du mener man ikke bare skal gi faen om noen bryter norsk lov, men også et barn settes i fare? Ta en tenkerunde selv.

Anonymkode: 17c8d...233

En 12-åring settes ikke i fare ved å være alene i noen timer.

Hvem folk har sex med er heller ikke noe du trenger å bry deg med.

Annonse
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?? En 12 åring I et brutalt ,  voldelige land med far som stikker for å kjøp fitte ? ! Fyren er muligens pedofil (hvem I helvete det som drar frivillig til pedofiles mørke bakgård på "ferie "+ HAN jobber m ungdom?!  Jeg hadde anmeldt , kontaktet alle mulige instanser og håper svinet blir buret inne. 

Ja, hvem reiser frivillig på ferie til utlandet liksom. Bare pedofile som gjør slikt.

Bekymret for dattera, bekymret for de prostituerte. Håper sexarbeiderne selger de seksuelle tjenestene frivillig og har glede av det. Om han derimot utnytter mennesker i et vanskelig liv og de er tvunget til det av en kynisk hallik eller liknende er ho handlingene hans grufulle, kan isåfall sidestilles med voldtekt! Jeg har ingen respekt for en mann som utnytter mennesker i en sårbar situasjon. En EKTE mann beskytter kvinner og barn, både egne og andres. Især av de som er mer sårbare enn dem selv!! 

Anonymkode: d8b7c...e93

• Liker 1
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bekymret for dattera, bekymret for de prostituerte. Håper sexarbeiderne selger de seksuelle tjenestene frivillig og har glede av det. Om han derimot utnytter mennesker i et vanskelig liv og de er tvunget til det av en kynisk hallik eller liknende er ho handlingene hans grufulle, kan isåfall sidestilles med voldtekt! Jeg har ingen respekt for en mann som utnytter mennesker i en sårbar situasjon. En EKTE mann beskytter kvinner og barn, både egne og andres. Især av de som er mer sårbare enn dem selv!! Håper han har et godt hjertet og vet hva han gjør og konsekvensens av sine handlinger, ellers hadde du vel antakelig ikke rørt han i utgangspunktet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...