Gå til innhold

Fortelle ekskonen om dobbeltliv som ekstrem sexkunde?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Hvorfor tenkte du ikke de samme tankene mens du hadde en samboer?

Hvorfor tenker du disse tankene først nå som samboeren er i fortid?

Fordi at jeg ikke kjente til denne informasjonen da han fortsatt var min samboer.

Anonymkode: ffe07...4c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville veldig gjerne ha fått vite det om det gjaldt mitt barn. 

• Liker 10
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dere damer var så opptatt av at fortid skal være fortid? Det er ihvertfall unnskyldningen dere alltid bruker.

Anonymkode: 15a96...0dd

Når en vet slikt om noen andre, så er en vel, som samfunnsborger, forpliktet til å ta affære?

• Liker 2
Skrevet

Dette har ikke du noe med, så tie stille.

Høres mer ut som du vil hevne deg på han av en eller annen grunn.

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, saltvann skrev:

Jeg ville veldig gjerne ha fått vite det om det gjaldt mitt barn. 

Ja nettopp. Hva om noe skulle skje? Han kan bli arrestert i en razzia, bli banket eller forfulgt og presset for penger. Dette er risikoatferd de luxe.

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, EvaLena skrev:

Har du barn selv eller?

• Liker 3
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi at jeg ikke kjente til denne informasjonen da han fortsatt var min samboer.

Og når du da fikk vite så ble det plutselig din oppgave å både kontakte Barnevernet og å informere hans fraskilte kone om hva hennes daværende mann foretok seg mens han var gift med henne og mens han var samboende med deg?

Du snakker dessuten om 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

å unngå fremtidig rabalder

- jeg ser ikke helt hvordan handlinger din ex samboer foretok med sin fraskilte kone (før han traff deg) skulle lage rabalder for deg i dag som han er din ex?

Er han umyndiggjort slik at du fungerer som hans verge på noe vis?

Endret av Mis(s)Understood
bokstaveringsfeil
  • Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trodde dere damer var så opptatt av at fortid skal være fortid? Det er ihvertfall unnskyldningen dere alltid bruker.

3 minutter siden, EvaLena skrev:

Leste dere det om at han har satt sin datter i potensiell fare og kan gjøre det igjen?

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når en vet slikt om noen andre, så er en vel, som samfunnsborger, forpliktet til å ta affære?

Fordi? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi? 

Enhver voksen person har vel ansvar for å melde fra ved omsorgsvikt ovenfor barn.

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du barn selv eller?

Ja

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:
10 minutter siden, EvaLena skrev:

Ja

Så du ville ikke visst dersom faren drev med slikt mens han var alene på ferie med barnet ditt? Og videre; du ville ikke vært bekymret for grenseløsheten han utviser i sitt sexliv og hva han kan tenkes å finne på i fremtiden?

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn skal du fortelle denne x-konen dette ? 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er litt målløs her. Selvfølgelig skal ts fortelle moren til barnet om at faren bedriver GROV omsorgssvikt! 

Hadde ikke barn vært med i bildet så selvfølgelig hadde det ikke ganget noen å fortelle; snarere tvert i mot. Men poenget her er vel ikke først og fremst utroskap og sexkjøp men å etterlate et lite barn uten oppsyn i et eller annet land. 

Anonymkode: 47d8c...8f8

• Liker 7
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er litt målløs her. Selvfølgelig skal ts fortelle moren til barnet om at faren bedriver GROV omsorgssvikt! 

Hadde ikke barn vært med i bildet så selvfølgelig hadde det ikke ganget noen å fortelle; snarere tvert i mot. Men poenget her er vel ikke først og fremst utroskap og sexkjøp men å etterlate et lite barn uten oppsyn i et eller annet land. 

Det er barnevernet sin jobb.

Anonymkode: 7adfd...0ba

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er barnevernet sin jobb.

Anonymkode: 7adfd...0ba

Tipper det ville vært langt verre for moren om BV ble blandet inn, enn at jeg forteller henne det direkte og lar henne få ta en avgjørelse om hvordan å håndtere dette, til datterens beste.

• Liker 3
Skrevet

Hvor gammel er datteren nå?

Altså er dette historisk eller drar han fortsatt på reiser med henne?

Hvis historisk, la det ligge. Hvis aktuelt problem, si fra til ekskona.

Skrevet

Dette rører ved rettferdighetsfølelsen i mennesker med empati. Helt klart noe du bør melde fra om. Du klarer ikke tilgi deg selv om du ikke gjør det! For datteren sin del ihvertfall!

Anonymkode: 36b7d...168

• Liker 4
Skrevet

Ts, du skal selvfølgelig fortelle mor, pluss at du avtaler med den personen i barnevernet at du kan gi navn og nummer slik at mor kan kontakte de og få dette bekreftet. Her er det bare en person det skal tas hensyn til og det er datteren. Jeg tviler ikke på at hun nok kan fortelle om mange flere episoder hvor far har vært ute i "ærend". 

Jeg er selv mor, og sexkjøp er noe jeg ikke støtter. Hadde mine barns far gjort slikt, ville jeg ha visst, for ikke tale om at våre barn skal få være med en slik ustadig far som kan plutselig finne på å etterlate barna alene på fremmede steder.

De av dere som sier ts skal holde kjeft har virkelig null ansvarsfølelse når det gjelder datteren her. Ville dere virkelig ha ment det samme om det var deres datter som satt alene på et hotell i Thailand, Brasil og Bangkok feks? Steder der mennesker drepes, kidnappes og selges, hvert eneste minutt?? !?

Virkelig?

Anonymkode: 5e063...930

• Liker 5
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En 12-åring klarer seg da fint på et hotellrom alene en time eller to :)

Anonymkode: 094ad...680

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...