AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Siden kjæresten nå dumpet meg føler jeg at jeg må det. Han var en av mine nærmeste venner. Mister familien på hans side, pluss hans venner. Har kun to venninner jeg kan ringe til og være med her jeg bor, de har vært mine bestevenner gjrnnon tykt og tynt hele livet. Møter studievenner 1x i mnd og er sosial hele uka. Føler ikke det er nok. Føler meg så grusomt ensom i bruddet og vet ikke helt hvor man finner nye venner og venninner? Sosiale medier?😂 Bor nordpå.. Anonymkode: 70319...33a
jaro Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Hm ikke lett det der..:/ Og i begynnelsen er det fryktelig ensomt og fælt og alt som følger med.. Men! Det å være alene/singel gir åpninger du ikke før har sett/hatt Folk som syns du er interessant tør etterhvert å be deg med på ting. Du må si ja! Du kan snakke med hvem du vil, dra hvor du vil, når du vil uten noen som helst dårlig samvittighet. Bare vær åpen Kanskje bestevenninnene dine ber deg med på en fest de ellers ikke hadde tenkt på at du ville vært med på, der kan du møte nye folk og du kan nå være åpen for å bli med på alt som kan være interessant :-) I "singelmiljøet" her sørpå (hvor folk generelt er vanskelig å bli kjent med) er det helt sykt lavere terskel for å be seg selv og være velkommen rundt forbi enn man skulle tro. Det er sikkert litt sånn nordpå også, husk ensomhet er det ganske mange som sliter med. Dette kan fort høres ut som at du må bare gå ut å feste så ordner alt seg :-P Det er ikke helt det jeg mener, men hverdagen er vanskelig! Tenk deg selv når du var i forholdet ditt, tok DU vare på noen ukjente, single, ensomme mennesker? Nei, man tenker rett og slett ikke på det. Man lever livene sine bare. Men på fest møter man folk ;-) Ellers er det jobb, skole, hobbyer og evt treningsstudio man kan komme i snakk, bare man er åpen for det selv Også vit at ting tar TID! Belag deg på mange sofakvelder med bare pleddet til å holde rundt deg, men fy fader å kos det også er Nå er samboeren på guttekveld og jeg elsker denne kvelden å bare være meg med meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå