Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.....

Bruker Redken all soft og er strålendes fornøyd, det jeg lurer på er om jeg må bytte shampoo når jeg må kjøpe meg ny? (er snart tom for shampo/balsam) Jeg vet at det er å anbefale og har brukt å bytte før, men nå har jeg virkelig funnet den serien som passer mitt hår og som gjør det virkelig vakkert! Har langt hår som skinner :-)

Men er redd at det kan bli mettet av shampoen visst jeg bare fortsetter med den samme shampoen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge den fungerer greit, så er det vel ingen grunn til å bytte?

Jeg har brukt den samme i fire år, og bare en gang har jeg hatt behov for å bruke en annen i en periode.

Gjest Anonymous
Skrevet

Frisører rådfører deg til å bytte shampoo innimellom.

Selv merker jeg godt at håret mitt blir mettet hvis jeg bruker samme shampoo for lenge.

Bruker selv all soft, men bytter på innimellom med kerastase sin nutritive.

Gjest Ethereal
Skrevet

Så lenge du føler at den funker, synes jeg du bare skal fortsette. Håret har nok ikke 'hukommelse'; det eneste som kan skje, er at det blir mettet på silikoner og pleiestoffer som lagrer seg opp, og det unngår du ved å bruke en renseshampo et par ganger pr måned.

Skrevet

Regelen er vel at hver tredje shampoflaske bør byttes, men jeg har brukt samme shampo i over et år uten problemer

Skrevet

Finner jeg en god shampo bruker jeg den evig :) En renseshampo vil fjerne eventuelle oppsamlinger.

Gjest Anonymous
Skrevet

En renseshampo? Ja, jeg er nok uvitende, men det har jeg aldri brukt. Hvordan brukes det, og hva ER det egentlig?

Skrevet
En renseshampo? Ja' date=' jeg er nok uvitende, men det har jeg aldri brukt. Hvordan brukes det, og hva ER det egentlig?[/quote']

Man får kjøpt spesielle renseshampoer. Har prøvd en fra frisøren (Kerastase tror jeg), men synes ikke det var noe særlig bra. Nå bruker jeg hotell-shampo når jeg føler at håret begynner å bli litt daft. Den shampoen fjerner ALT. Så mitt råd vil være å bruke noe billig skvip en gang i blant ;)

Gjest Ethereal
Skrevet

Herbal Essences Fruit Fusions har en renseshampo som heter noe med purifying (rensende). Den er i grønn flaske, og funker utmerket. Litt vanskelig å finne; jeg kjøpte min hos Spar.

Gjest Anonymous
Skrevet

Den brukes bare et par ganger sånn når man føler at det trengs et lite "avbrekk", eller ei flaske innimellom?

Aldri hørt om dette. Men, på den annen side, jeg bytter shampo nesten hver gang fordi jeg aldri finner noe jeg liker uansett....

Skrevet

Jeg bruker renseshampo en gang i uka, i kombinasjon med hårkur. Funker helt fint.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg bruker den ca hver tiende dag, avhengig av hvordan håret føles og hvor mye produkter jeg bruker. Den tar ikke farge, og håret blir helt rent etterpå. Ellers bruker jeg stort sett shampo fra Kerastase.

Skrevet

Oki, takk for svar, tror jeg kjøper meg en rense shampoo og fortsetter med all soft, finner ikke Herbal Essens sin så jeg får finne en annen :wink:

Gjest Ethereal
Skrevet

Sebastian Stark Naked er også en bra renseshampo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...