AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Spilte mye WoW for noen år siden, men jeg har glemt passordet og alt til kontoen min, så har nødt til å lage helt ny konto for jeg vil begynne å spille igjen. Husker ikke helt hvordan det var. Men er det sånn at jeg, for å få hele "spillopplevelsen", må kjøpe alle utvidelsespakkene?(Cataclysm, Mists of pandaria etc.) eller holder det at jeg kjøper den siste? Anonymkode: 51526...409
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Du kan lage nye konto på battle.net. Mulig du kan få info til gamle kontoen om du husker mailen. Jeg tror du får alle expansionenen om du kjøper Legion. Vet ikke helt om du må kjøpe selve spillet først eller om det er med i Legion. Men det finner du ut av når du lager en konto. Anonymkode: 53a04...7f5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Du kan spille gratis opp til level 20, deretter må du kjøpe pakka som heter World of Warcraft for å komme til 100 og World of Warcraft: Legion for å komme til 110. Det følger en måned spilletid med standardpakka og boost til lvl 100 for en spiller med Legion. Du finner link til nedlasting et eller annet sted på wow-siden. Anonymkode: ddbf4...4d5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Og jeg anbefaler at du sjekker realmen litt før du bruker boosten. Noen av dem er ganske tomme, spesielt på horde-siden. Anonymkode: ddbf4...4d5
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 WoW er helt konge. Kanskje jeg kommer tilbake jeg også. Blizzard er mer seriøs enn noe annet selskap når det gjelder å ikke ødelegge brukermassen. Og det er det viktigste argumentet for å spille for min del. Eneste som er trist med alle typer online spill er at det er noe juks, men hvis du ikke bryr deg om dette så kan du få en skikkelig bra opplevelse. Anonymkode: c0fb9...61e
Anciol Skrevet 11. desember 2016 #6 Skrevet 11. desember 2016 Kom på moonglade server der er jeg med lvl 110 human warlocken min Matthea
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #7 Skrevet 11. desember 2016 1 time siden, Anciol skrev: Kom på moonglade server der er jeg med lvl 110 human warlocken min Matthea Er ikke TS, men hopper kanskje på det tilbudet alikevel Anonymkode: 53a04...7f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå