AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 For litt over en månde siden gikk mannen min vekk. Dette er tung både for meg og dattra mi på 15 år. Vi har bestemt oss for å reise vekk til jul, men vet ikke helt hvor enda. Det må være mulighet til å ha med dyr da vi har to hunder "små". og ikke så dyrt Takk for svar på forhånd Anonymkode: 3e6d3...3e9
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Leie en hytte? 🙂 Om mulig invitere ett par venner ett par dager i jula? Besøke familie? Anonymkode: a4045...895
ajarRun Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Dra til Gol? Aner ikke hva de tilbyr der, men de har en bar.
Gjest 82girl Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 7 minutter siden, ViljaH skrev: Badeferie i syden? med hund?
Sofie_22 Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Hva med Praha? Veldig fin by og billig er det også
ViljaH Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 23 minutter siden, 82girl skrev: med hund? Kennel eller naboer. Utfordringen er vel at de er ikke klare for første jul uten mannen, så de trenger å gjøre noe annet. Sol, bade, frisk luft, palmesus kan være fint.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #8 Skrevet 10. desember 2016 Dere er VELDIG sent ute. Anonymkode: e23ce...2a9
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Dere er VELDIG sent ute. Anonymkode: e23ce...2a9 Kan ikke planlegge slikt Snakk med din datter og fin på noe sammen. Ønsker dere en riktig god jul. Det viktigste vil for dere å ta vare på hverandre. Anonymkode: 3b920...98a 2
Krutthøna Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 Opplevde det samme da min mor døde. Jeg er enebarn og sammen med min far, hadde vi ikke lyst å sitte oss to alene på julen. Vi hadde ikke dyr som vi trengte å ta hensyn til. Men, vi reiste på shoppingtur til London. Leide oss en leilighet og koste oss der. Julestemning, god mat, shopping og avslappning. Hele turen ble bestilt to uker i forveien, noe som absolutt ikke var et problem. Grunnen til at vi valgte London, er fordi der er alt åpent hele julen, bortsett fra 1. juledag. Sier ikke at dere skal reise til London, men det er absolutt å anbefale å reise bort om dere begge har lyst til det. Gjør godt! <3
Juniper Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Det finnes en haug med muligheter, men det avhenger jo litt av hvor i landet dere bor. Sälen er fantastisk over jula. Dere trenger ikke stå på ski, kjøp ukesbillett i badeanlegget og kos dere! Fint turterreng også. Bestill hytte der dyr er tillatt. De ligger gjerne i egne områder. Butikkene i området er åpne de fleste dagene. Jeg trives best i Lindvallen. https://www.skistar.com/sv/Om-SkiStar/Nyheter/Fira-jul-i-fjallen/ Husk at dere må innom en veterinær før dere reiser hjem igjen, for å behandle bikkjene mot Revens Dvergbendelorm.
Gjest økonomifrue Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 Først og fremst, mange klemmer til dere ❤️❤️❤️ Jeg kan anbefale dere å dra til Geilo, vestlia resort. Det har jeg vært flere ganger, og mener bestemt det er tillatt med hunder. Der har de innendørs bowlingbaner, spa- og svømmebasseng, ski både langrenn og alpint, god mat, fin atmosfære og dere kan komme dere litt bort og bare være dere sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå