Gå til innhold

Kan du se om motgeren leser sms?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du se om den du sendte melding til har lest den og når den skriver? Som på Facebook. 

Dersom du kan må du ha en app og koster den litt eller? 

Kan jeg se om noen som jeg skriver til har dette og må begge ev. Ha den appen for å gjøre det? 

Jeg har ikke peiling på sånt og synes det er ekkelt så hadde blitt takknemlig om noen gidder forklare meg likevel! 😄 

Anonymkode: 1c68c...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanlig sms? Nei.

iMessage: her kan man det hvis ikke man har deaktivert det.

Andre apper: Ja, mange av de som sender meldinger på nett som WhatsApp, Viber etc. Kan deaktiveres på noen av disse også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Advokater har aktivert noe de kaller lesebekreftelse på ting de sender. Hvordan dette gjøres vet jeg ikke. 

Anonymkode: 816c6...5fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, *Pixie* skrev:

Vanlig sms? Nei.

iMessage: her kan man det hvis ikke man har deaktivert det.

Andre apper: Ja, mange av de som sender meldinger på nett som WhatsApp, Viber etc. Kan deaktiveres på noen av disse også.

Men IMessage hadde jeg visst om jeg hadde og må begge ev ha det da? takk for svaret. ☺ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men IMessage hadde jeg visst om jeg hadde og må begge ev ha det da? takk for svaret. ☺ 

Hvis du har iPhone kan du aktivere iMessage. Om motakeren også har iMessage aktivert så kan man sende iMessages istedenfor SMS. Så ja, du ville visst om du hadde dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, *Pixie* skrev:

Hvis du har iPhone kan du aktivere iMessage. Om motakeren også har iMessage aktivert så kan man sende iMessages istedenfor SMS. Så ja, du ville visst om du hadde dette.

Takk! 😄 litt amish jeg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...