Gå til innhold

På date noen uker etter brudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva mener du om det? Er ikke desperat eller noe, men kjekt å bli kjent med menn da😊 Såklart ikke sex involvert😉

Anonymkode: 5f4b0...66a

Videoannonse
Annonse
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Gjør du akkurat som du vil :) er nå min mening. 

Skrevet

Bare dra på date når du føler deg klar for det du :)

Skrevet

Gjør det!

Skrevet

Ja, gjør det du vil! Det er mange som har sine meninger om det, men det spiller ingen rolle synes jeg. Ved å dra på date eller møte nye menn finner du nok fort ut om du trenger mer tid eller om du er klar for å gå videre :) 

Skrevet

Gjør det når du er klar for det. Selv blr jeg kjent med kjæresten min, som raskt ende opp som en date bare få dager etter at det ble slutt med x'en. Ren tilfeldighet, da jeg ikke var på utkikk etter noen. Men treffer en noen, så må en bare hoppe i det mener nå jeg

Anonymkode: 33812...f1e

• Liker 2
Skrevet

Om du er klar for det så.. Jeg for min del hadde ikke klart det, da det tar meg litt lenger tid å sørge over et brudd og i det hele tatt klare å se for meg selv sammen med en annen.

Skrevet

Jeg reiste på date bare et par uker etter jeg avsluttet et 5 års langt ekteskap, ekteskapet mitt var dødt leeeenge før vi avsluttet det da. 

Skrevet

Hvis du er klar for det, så er det jo bare å hoppe i det. Jeg har vært singel i to uker snart, etter et forhold som varte i et år, og jeg blir fysisk kvalm av tanken på å skulle bruke energi på å bli kjent med en ny mann og i hvert fall av tanken på å være fysisk nær en ny mann.

Anonymkode: 1432e...489

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er klar for det, så er det jo bare å hoppe i det. Jeg har vært singel i to uker snart, etter et forhold som varte i et år, og jeg blir fysisk kvalm av tanken på å skulle bruke energi på å bli kjent med en ny mann og i hvert fall av tanken på å være fysisk nær en ny mann.

Mitr varte i fire år. Et barn sammen. Han dumpet meg og jeg tenker kanskje det er positivt å bli kjent med andre. Noe forhold er jeg nok ikke klar for på en lang  stund. 

Skrevet

Da må du jo være ærlig med de du treffer i hvert fall. Kjipt for dem om de er på jakt etter et seriøst forhold, også bruker de tid på deg som bare vil bli kjent med folk.

• Liker 1
Skrevet

Dette er jo helt individuelt. Jeg har vært singel i nesten et halvt år nå. Er laaangt fra klar til å begynne å date. Har en venn da som jeg jobber sammens med som jeg har blitt mer kjent med og blitt ganske glad i, men å drive med rating? Nei takk.

Føler du deg klar så kjør på. :)

Skrevet

Jeg møtte min nåværende kjæreste tilfeldig hos min mor 4 - 5 dager etter at jeg kastet ut eksen min for godt :-) to uker etter matchet vi på tinder og i dag bor vi sammen og venter felles barn :fnise: jeg sier go for it, en date eller to trenger jo ikke føre til noe mer, men det er jo alltid hyggelig å sosialisere seg!

Skrevet (endret)

Ville vel ikke nødvendigvis kalt det "desperat", men jeg personlig kunne lett ha utelukket  en person som potensiell kjæreste basert kun på at det bare var uker siden hun var i et forhold, og allerede klar for å møte en ny.

Det betyr ikke at det er desperat eller "feil"... Folk er forskjellige. Er du klar for date allerede, så er det vel bare å kjøre på.

Endret av Beeblebrox
Skrevet (endret)
På 9.12.2016 den 16.03, AnonymBruker skrev:

Hva mener du om det? Er ikke desperat eller noe, men kjekt å bli kjent med menn da😊 Såklart ikke sex involvert😉

Gjør som du vil. Jeg er så lei av å høre folk mase på meg: "du må date, skal du ikke gå ut å date.. skal du ikke finne deg en mann snart, du må date vel .. du er singel..." Men årsaken er vel at jeg ikke er over eksen selv om det er nesten et år siden han gikk. Jeg spyr nesten av å høre ordet date date date date date .. hører det hele tiden. For meg føles ordet mer ut som en "plikt" enn noe morro. 

Jeg mener at jeg har vært flink å forsøkt. Jeg forsøkte å gå på date med 5 ulike menn etter bruddet, men de var alle feil.

Møtte til og med en gift mann  i desperasjon, fordi han sa at han hadde aldri glemt meg.. Han kjente meg fra jeg var tenåring. Havnet i sengen med han. Har hatt daglig kontakt og skrevet dag ut og dag inn med hveandre i lang tid. .Men han vil ikke forlate kona. Kun ha meg til elskerinne og det gidder jeg ikke bruke tiden på lenger. Han ville også gjøre meg gravid fordi kona ikke kunne få flere barn...Mye galskap der ute i denne verden. Gjorde noe galt med å innvolvere meg i en gift mann i desperasjon. 

Aldri stress med dating. Gjør det når det passer for deg :) 

Endret av JenniferA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...