Gå til innhold

Alternativer til duftlys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og slik (Nille)

Bilderesultat for nille duftolje

Anonymkode: 8af7f...4c8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takker for tips, får ta meg en tur innom Nille å se. Flaskene var ikke spesielt fine, men om det lukter godt kan en jo alltid fylle over på andre falsker :)

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Er jo en jungel i "aromaer" også, så hadde jo vært greit å vite hva som er bra og hva som lukter kjipt. Ser Hosley og Thymes får gode tilbakemeldinger på Amazon. Hvilke merker vil du anbefale?

Hvorfor kjøpe noe du ikke aner kvaliteten på, bare for å spare en hundrings, liksom? Kjøp i butikk, så vet du hva du får av duft, mengde og kvalitet. Finere flaske får du også. Gode oljer fordufter også saktere enn dårlige. 

Jeg er enig med brukeren som nevner de små flaskene til Rituals. Jeg har testet denne duften på et lite bad, og én balsapinne er mer enn nok oppi for at det skal lukte nok. I starten er det nesten nok med bare flakong uten balsapinne i små rom. Nå har oljen forduftet for lengst, men jeg har flakongen med én stk balsapinne stående på badet der fortsatt, og det lukter kjempegodt. Fargen på flakongen gjør jo dessuten at ingen ser at den er tom.

Rituals selges ikke bare over nett, ts. Du får også kjøpt den i parfymerier og i Rituals egne butikker. Kjøp noe skikkelig og dropp for all del Glade i stikkontakten. Bortkastede penger, spør du meg.

Anonymkode: 7222b...837

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Takker for tips, får ta meg en tur innom Nille å se. Flaskene var ikke spesielt fine, men om det lukter godt kan en jo alltid fylle over på andre falsker :)

Lurt :) Fylle over på en fin vase feks?

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kjøpe noe du ikke aner kvaliteten på, bare for å spare en hundrings, liksom? Kjøp i butikk, så vet du hva du får av duft, mengde og kvalitet. Finere flaske får du også. Gode oljer fordufter også saktere enn dårlige. 

Jeg er enig med brukeren som nevner de små flaskene til Rituals. Jeg har testet denne duften på et lite bad, og én balsapinne er mer enn nok oppi for at det skal lukte nok. I starten er det nesten nok med bare flakong uten balsapinne i små rom. Nå har oljen forduftet for lengst, men jeg har flakongen med én stk balsapinne stående på badet der fortsatt, og det lukter kjempegodt. Fargen på flakongen gjør jo dessuten at ingen ser at den er tom.

Rituals selges ikke bare over nett, ts. Du får også kjøpt den i parfymerier og i Rituals egne butikker. Kjøp noe skikkelig og dropp for all del Glade i stikkontakten. Bortkastede penger, spør du meg.

Anonymkode: 7222b...837

Tja, skal en sette ut flere, for eksempel i stue, soverom og badet så blir det fort mye å spare. Blir jo fort påfyll om en er fornøyd, dermed vil jo besparelsen øke for hvert kjøp.

Og kvaliteten aner jeg ikke noe om på noen av produktene før jeg får prøvd dem. Da er det jo greit å begynne på noe som er rimelig enn å gå rett på det dyreste. Er ikke alltid slik at pris og kvalitet gjenspeiler hverandre. En annen ting er at slike ting ofte er langt billigere å kjøpe i andre land, dermed er ebay et greit alternativ.

I tillegg skal de finnes i en duft en faktisk ønsker. Jeg liker veldig godt vanlije og kunne tenkt meg det, men min datter ønsker noe helt annet på sitt rom.

Men skal ta å sjekke de du nevner, se hva duft de kommer i.

Skrevet
1 minutt siden, PhilosopherSe7en skrev:

Tja, skal en sette ut flere, for eksempel i stue, soverom og badet så blir det fort mye å spare. Blir jo fort påfyll om en er fornøyd, dermed vil jo besparelsen øke for hvert kjøp.

Og kvaliteten aner jeg ikke noe om på noen av produktene før jeg får prøvd dem. Da er det jo greit å begynne på noe som er rimelig enn å gå rett på det dyreste. Er ikke alltid slik at pris og kvalitet gjenspeiler hverandre. En annen ting er at slike ting ofte er langt billigere å kjøpe i andre land, dermed er ebay et greit alternativ.

I tillegg skal de finnes i en duft en faktisk ønsker. Jeg liker veldig godt vanlije og kunne tenkt meg det, men min datter ønsker noe helt annet på sitt rom.

Men skal ta å sjekke de du nevner, se hva duft de kommer i.

På Nille får du lukte på de forskjellige duftene før du kjøper, da de har prøveflasker stående fremme. De har 3 eller fire forskjellige dufter :)

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Nille får du lukte på de forskjellige duftene før du kjøper, da de har prøveflasker stående fremme. De har 3 eller fire forskjellige dufter :)

Helt tom i alle butikker her i området dessverre.

Skrevet
22 timer siden, PhilosopherSe7en skrev:

Her http://jysk.no/baderom/wellness

Det er mulig at Jysk har disse i fysisk butikk også

Skrevet

Hva med svibel? De finnes i mange farger, er utrolig fine,billige og lukter godt😊

Anonymkode: 20a8b...722

• Liker 2
Skrevet

Kremmerhuset nevnte jeg jo alt i første innlegget mitt. De er grei de, men varer ikke spesielt lenge før det er tomt.

Skal sjekke Jysk og de platene, takk for tips :)

• Liker 1
Skrevet

Kan lavendelpose være noe? Det kan kjøpes her

https://www.epla.no/search/?q=lavendelpose

eller så kan hun sy selv, og fylle med lavendel i løsvekt. Jeg vet ikke hvor man får tak i lavendel i løsvekt nå, men de hadde det på apoteket tidligere i hvert fall, det kan jo hende det fortsatt selges der. Jeg kjøpte litt lavendel i løsvekt på en hobbybutikk for lenge siden, og jeg kan love deg at lukta varte lenge.

Anonymkode: 49d36...231

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...