Gå til innhold

Nettbutikk med utstyr til hund?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen anbefale nettbutikk med utstyr til hund? 

Har også sett litt på ebay, men er det noe jeg må være forsiktig med? Tenker feks om noen produkter inneholder skadelige stoffer i feks hundeleker. 

Anonymkode: aa0ed...9a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg kjøper det meste eg trenger av leker, mat og snacks fra petworld.no, men har også brukt animail.no tidligere, samt hooks.no, og er veldig fornøyd med disse nettbutikkene. Eg betaler heller litt ekstra for å få noe eg er sikker på at er trygt ;)  Pluss du slipper å vente så lenge på å få pakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en million norske nettbutikker med utstyr til hund. Petworld, animail, zoolplus, alphadog, hund som hobby, hundeutstyr.no osv osv.

Anonymkode: a2b5f...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petworld synes jeg det er greit å styre unna. Eies av de samme folka som driver valpefabrikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, thorax skrev:

jeg bruker å kjøpe på hundepoter.no :) Varene er alltid på posten to dager etter jeg har bestilt <3 

Jeg har brukt alle jeg nevnte over, men har samme erfaring med hundeutstyr.no - kjøpte et dekken til hund, og det var også i postkassen min to dager etter. Tar litt lenger tid med animail og zooplus som sender fra utlandet - men det er jæskla billig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, ArtyFarty skrev:

Petworld synes jeg det er greit å styre unna. Eies av de samme folka som driver valpefabrikk.

Kan du komme med kilder på det? Eg bruker petworld nemlig, men ønsker ikkje å bruke de fleire ganger dersom det er sant at de holder på med sånt i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Saphyria skrev:

Kan du komme med kilder på det? Eg bruker petworld nemlig, men ønsker ikkje å bruke de fleire ganger dersom det er sant at de holder på med sånt i tillegg.

Petworld eies av datter i huset, foreldrene produserer labradorer. Er kastet ut av NKK. De har alltid annonser på finn, men ikke et ord om at de ikke registreres selv om de selges til full pris.

Står litt om det her: 

Nå er vel petworld til salgs, så kan hende det blir greit å handle der etterhvert, uten å støtte noe man ellers ikke ville stått inne for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ArtyFarty skrev:

Petworld eies av datter i huset, foreldrene produserer labradorer. Er kastet ut av NKK. De har alltid annonser på finn, men ikke et ord om at de ikke registreres selv om de selges til full pris.

Står litt om det her: 

Nå er vel petworld til salgs, så kan hende det blir greit å handle der etterhvert, uten å støtte noe man ellers ikke ville stått inne for.

Uff, da får eg se meg om etter eit annet sted å bestille hundefòr til knerten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Saphyria skrev:

Uff, da får eg se meg om etter eit annet sted å bestille hundefòr til knerten.

Der anbefaler jeg animail eller zooplus, de er veldig rimelige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der anbefaler jeg animail eller zooplus, de er veldig rimelige :)

Eg bruker animail for andre ting, men de har dessverre ikkje det fòret eg kjøper til knerten min, for ellers hadde eg kjøpt det der. Og eg har ingen planer om å bytte fòr heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, Saphyria skrev:

Eg bruker animail for andre ting, men de har dessverre ikkje det fòret eg kjøper til knerten min, for ellers hadde eg kjøpt det der. Og eg har ingen planer om å bytte fòr heller.

Sjekk zooplus.no da vel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk zooplus.no da vel :P

Får ta ein kikk seinere, har flere sekker stående fra før, så er ingen hast med å finne ny butikk heilt enda :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...