AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Har vært på TUL og har et bankende hjerte der. Men fikk også beskjed om jeg er ganske overstimulert. Det forklarer jo hvorfor jeg har hatt ganske vondt til tider. Gynekologen sa det tok tid før det ville gå tilbake til normalen, men noen som vet hvor lang tid det vil ta? Anonymkode: dc3d5...56f
miore Skrevet 10. desember 2016 #2 Skrevet 10. desember 2016 Jeg var bare lett overstimulert, så kan ikke snakke for dem som er kraftig overstimulert. For min del ble det gradvis bedre, og gikk helt over omtrent rundt 10-12 uker.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Jeg er 9 uker på vei og føler at jeg ikke har kommet meg enda etter overstimuleringen. Legen sa da at jeg blir verre hvis jeg blir gravid før det går over. Hold ut ts❤️ Anonymkode: cebf5...138
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 Hva er overstimulert? Du eller barnet? Hvordan ser de det? Anonymkode: 7e73f...693 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå