AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Samboer og jeg skal gå fra hverandre. Jeg skal flytte ut. Vi skal bo i samme by. Vi ble sammen når hunden hans var bare 1 år og jeg og den har blitt veldig glad i hverandre. Det er egentlig ikke noe ondt blod mellom samboer og meg og han sa at jeg sikkert kunne få ha hunden boende hos meg en fast uke i mnd eller noe. Jeg synes det et en veldig god ide faktisk men er det sånn folk tenker er litt teit? Det er jo ikke et barn heller Anonymkode: 14649...35b 1
Leo Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Jeg har hatt en hund som var "skilsmissebarn" med delt omsorg i 13 år. Fungerte helt supert og det var utrolig praktisk og alltid ha hundepass når man skulle på ferie etc. Vet om mange andre som også har gjort det på den måten og om noen synes det er teit så er vel ikke det noe å bry seg om. 2
Salka Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Ikke fjollete i det hele tatt. Hunden er jo et familiemedlem og det er klart at begge vil ha kontakt med den. Syns det var en god idé jeg. 2
MissPierce Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Gjør hva som føles rett for dere 😊 Synes det høres ut som en fin løsning jeg. Hunden og dere får begge beholde hverandre☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Kjenner flere som har det på den måten ^^ veldig greit at hunden får være hos mennesker den kjenner når man skal bort feks Anonymkode: 8e89e...3b6 1
fiole Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Super ide, tenker at det er å ta dyrehold på alvor, da må ingen tenke at jeg mener at de som ikke deler men tar ansvaret alene tar det mindre alvorlig.... Det er heller de som kvitter seg med dyret for ingen vil beholde ansvaret.....i ettertid av bruddet.....Det er fy det 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå