AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Jeg skal gi mine brødre en gåte hver til jul. Løser de gåten får de penger. De ønsker seg penger til jul. De er 14 og 17 år så gåten kan være litt vanskelig. Jeg tenkte en rebus eller en gåte da. Løsningsorientert må være på 5 bokstaver. Er det noen som har forslag? Må ikke være julerelatert, kanskje vanskeligere hvis det ikke er det..? Anonymkode: 934f2...fa1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Hvor lang tid skal de bruke på å løse oppgaven? En uke eller en halvtime? Skal det være utendørs eller innendørs? Anonymkode: 7ed87...bf5
Vesentlig Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Kan det være en slags skattejakt? Sånn gaven ligger (gåte/rebus her)? Har du noen morsomheter sammen med dem? Skal de ha hver sin eller løse den sammen?
anniewal Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Gi dem Einsteins gåte! Den er vrien, men man bør greie dem etter en stund. 1
Vesentlig Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Da jeg googlet Einsteins gåte (som forøvrig var et skikkelig godt forslag kom jeg inn på en nettside som heter Gruble.net. Den husker jeg fra barneskolen og der kan du sikkert finne noe gøyalt.
Rosalie Skrevet 10. desember 2016 #7 Skrevet 10. desember 2016 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal gi mine brødre en gåte hver til jul. Løser de gåten får de penger. De ønsker seg penger til jul. De er 14 og 17 år så gåten kan være litt vanskelig. Jeg tenkte en rebus eller en gåte da. Løsningsorientert må være på 5 bokstaver. Er det noen som har forslag? Må ikke være julerelatert, kanskje vanskeligere hvis det ikke er det..? Anonymkode: 934f2...fa1 Og dersom de ikke klarer det? Null gave fra søster? For en idiotisk ide
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå