AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #41 Skrevet 12. desember 2016 Men så er jeg så sssyyykt følsom sånn ved livmortappen at jeg besvimer av å komme borti den, nesten så jeg blir uvel. Må vel være noe galt med meg da... Anonymkode: e316f...9ad
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #42 Skrevet 12. desember 2016 Jeg elsker fisting. Typen min har gigantiske hender, så det er litt vondt å få den inn om det er en stund siden sist. Får noen rifter her og der og det svir i flere dager etterpå. Men herregud så godt det er! Overgår alt, til og med orgasme. Og nei, jeg blir ikke utvidet mer enn der og da - ingen varige "skader" Anonymkode: c3851...e19
FruKG Skrevet 13. desember 2016 #43 Skrevet 13. desember 2016 Ja jeg kan like fisting om jeg er veldig kåt, bruker glidemiddel eller har blitt knulla og sprutet i flere ganger først.
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #44 Skrevet 13. desember 2016 På 12.12.2016 den 18.50, AnonymBruker skrev: Men så er jeg så sssyyykt følsom sånn ved livmortappen at jeg besvimer av å komme borti den, nesten så jeg blir uvel. Må vel være noe galt med meg da... Anonymkode: e316f...9ad Livmortappen Anonymkode: a5cbe...a37
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #45 Skrevet 13. desember 2016 1 time siden, FruKG skrev: Ja jeg kan like fisting om jeg er veldig kåt, bruker glidemiddel eller har blitt knulla og sprutet i flere ganger først. Er det deilig Anonymkode: a5cbe...a37
Lanista1984 Skrevet 13. desember 2016 #46 Skrevet 13. desember 2016 På 09.12.2016 den 13.55, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at dere gidder å ødelegge kroppen med å dytte inn ting på størrelser som ikke skal inn der. At kvinner føder babyer som er 10 cm i diameter betyr ikke at man skal dytte en neve oppi hverken der eller i analen. Og så klager dere på at kvinner blir "vide"?? Anonymkode: f3c3b...51f Det høres idiotisk ut. Folk har for mye tid. 1
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2016 #47 Skrevet 13. desember 2016 Jeg liker å kombinere røff wetsex og fisting. Alt går litt lettere når føret er glatt. Det finnes flere seriøse wetsex og fistegrupper i Oslo. Vi møtes av og til på Bondeheimen (ganske rimelig med grupperabatt og rikelig med ekstra badehåndklær om man spør fint, men ha også med noen egne!). Som regel har noen også med noen gode laken som lett kan vasken i dusjen etterpå, tørkes og stappes i en koffert. De er forresten et par gamle KGere som av og til møtes der også, så verden er rar slik. Vi har det ganske moro, selv om det varierer hvor mange som kommer Anonymkode: a08b8...84d 2
Mynona Skrevet 14. desember 2016 #48 Skrevet 14. desember 2016 Tråden er ryddet for personangrep og seksualisert innhold. Mynona, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #50 Skrevet 2. januar 2017 Jeg klarte å fiste meg selv for første gang for ikke lenge siden, FOR en utrolig intens og deilig opplevelse😍 Forsøkt i mange år uten å klare det, men tror det som gjorde at det gikk nå rett og slett var evnen til å "åpne meg opp" og virkelig slappe av der nede. Og MYE glidemiddel, og ikke minst en lang oppvarming slik at det blir så vått som overhode mulig. Jeg har lenge tent på å se på fisting (med jenter, ikke sånn superbrutal tysk galskap haha), så det var utrolig deilig å endelig få det til selv:) Jeg er forøvrig 23 og trang (Klemmer godt rundt en finger) og følsom når det kommer til sex. Merker heller ingen forskjell fra da jeg ikke fikk inn hånden i forhold til nå. Uansett viktig å trene bekkenbunden godt:) kunne gjerne tenke meg å prøve fisting med kjæresten min etter hvert, men han har så store hender at jeg tror det ville blitt et umulig prosjekt😅 Anonymkode: 6c082...7ec 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2017 #51 Skrevet 3. januar 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarte å fiste meg selv for første gang for ikke lenge siden, FOR en utrolig intens og deilig opplevelse😍 Forsøkt i mange år uten å klare det, men tror det som gjorde at det gikk nå rett og slett var evnen til å "åpne meg opp" og virkelig slappe av der nede. Og MYE glidemiddel, og ikke minst en lang oppvarming slik at det blir så vått som overhode mulig. Jeg har lenge tent på å se på fisting (med jenter, ikke sånn superbrutal tysk galskap haha), så det var utrolig deilig å endelig få det til selv:) Jeg er forøvrig 23 og trang (Klemmer godt rundt en finger) og følsom når det kommer til sex. Merker heller ingen forskjell fra da jeg ikke fikk inn hånden i forhold til nå. Uansett viktig å trene bekkenbunden godt:) kunne gjerne tenke meg å prøve fisting med kjæresten min etter hvert, men han har så store hender at jeg tror det ville blitt et umulig prosjekt😅 Anonymkode: 6c082...7ec Må ha vært en lykke følelse Anonymkode: a5cbe...a37
Frk.K Skrevet 3. januar 2017 #52 Skrevet 3. januar 2017 Ryddet for avsporing og svar til dette. Frk.K, mod.
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #53 Skrevet 6. januar 2020 Som mann synes jeg analfisting er himmelsk godt, og noe som er viktig i mitt sexliv. Det krever at msn har øvd mye med leketøy tidligere, og har evnen til å slappe av og være tålmodig. Men belønningen i nytelse er enorm 😄
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2020 #54 Skrevet 6. januar 2020 På 9.12.2016 den 13.55, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at dere gidder å ødelegge kroppen med å dytte inn ting på størrelser som ikke skal inn der. At kvinner føder babyer som er 10 cm i diameter betyr ikke at man skal dytte en neve oppi hverken der eller i analen. Og så klager dere på at kvinner blir "vide"?? Anonymkode: f3c3b...51f En baby er bredere enn 10 cm.😃 Anonymkode: f1411...482
Gjest Alterego666 Skrevet 6. januar 2020 #55 Skrevet 6. januar 2020 På 13.12.2016 den 20.23, Lanista1984 skrev: Det høres idiotisk ut. Folk har for mye tid. Jeg synes quilting og golf er idiotisk. Folk er forskjellige.
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #56 Skrevet 6. januar 2020 På 9.12.2016 den 19.16, Gjest Lykke_ skrev: Dere som driver med dette, føler dere ikke at dere ødelegger kroppen? At noen i det hele tatt kan tenne på å stikke hånda inn i vagina syntes jeg er helt vilt, kan dette virkerlig være godt og blir dere ikke veldige vide? En penis må jo etterhvert føles som det en tynn penn hadde føltes i oss "normale" damer. Også fisting i rumpa? Jeg syntes folk tar en risiko bare ved å ha analsex, men så er det altså de som fister seg i rumpa også? Kan tenke meg man får hemorider og problemer med å holde på avføring! Skjønner ikke at folk kan ha så lite respekt for sin egen kropp! Dette at anal-utvidelse er så farlig er en stor overdrivelse, risikoen er liten om det gjøres forsiktig og man øver med leketøy og lignende over tid.
Gjest Sirkelen Skrevet 6. januar 2020 #57 Skrevet 6. januar 2020 8 minutter siden, Alterego666 skrev: Jeg synes quilting og golf er idiotisk. Folk er forskjellige. Helt sant det.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2020 #59 Skrevet 18. januar 2020 På 9.12.2016 den 14.15, AnonymBruker skrev: Enda ikke fått problemet med å bli vid. Vi kvinner er ganske greit tilrettelagt slik, vi er meget fleksible der nede, nettopp for å kunne føde en unge. e Anonymkode: 7455a...67d 😂😂 Du vet at det er helt andre mekanismer som gjør en kvinne klar til en fødsel? Er umulig å få et objekt på størrelse inn i vaginaen under normale omstendigheter. Å tro at man er like trang etter å drevet med dobbelfisting og monsterdildoer er så naivt som man får det. Har vært med dame som jeg har dobbeltfistet. Og tro meg, hun er ikke trang.😂 Anonymkode: 220b3...2d0 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2023 #60 Skrevet 6. august 2023 LiseOslo skrev (På 9.12.2016 den 14.14): Jeg har blitt fistet både foran og bak (av jente) Ja, gjort riktig med forsiktighet og god kommunikasjon er det deilig, veldig deilig. Fisting gir meg noen helt syke orgasmer Jeg er jente på 27 og fistet første gang når jeg var 16, jeg kom over en video og jeg måtte prøve. Jeg hdde ikke glidemiddel så det ble mint pomade og det gjorde at det ble løst der nede hahah.. hdde hånden min oppi men følte meg helt ødelagt der nede etterpå så sluttet. Var mange år i forhold hvor jeg ikke fistet meg selv pga typen likte ikke sånt.. da jeg ble singel så prøvde jeg og det er faktisk det beste! Begge hull går lett men må si det er mye styr med anal med rens osv.. fitta er bedre sånn sett men analen tøyer best Anonymkode: e2884...280 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå