Gå til innhold

Fisting?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er wetsex egentlig?

Anonymkode: a5cbe...a37

Sex som på en eller annen måte involverer tissing

som f.eks tissing på kropp eller i munn :-)

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er wetsex egentlig?

Tisse sex 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det er når vagina er ekstra våt.

Anonymkode: 47f38...974

Wetsex er vel strengt tatt tisse sex... 

Anonymkode: e9c7e...9fc

Skrevet

Dere som driver med dette, føler dere ikke at dere ødelegger kroppen? At noen i det hele tatt kan tenne på å stikke hånda inn i vagina syntes jeg er helt vilt, kan dette virkerlig være godt og blir dere ikke veldige vide? En penis må jo etterhvert føles som det en tynn penn hadde føltes i oss "normale" damer. Også fisting i rumpa? Jeg syntes folk tar en risiko bare ved å ha analsex, men så er det altså de som fister seg i rumpa også? Kan tenke meg man får hemorider og problemer med å holde på avføring! Skjønner ikke at folk kan ha så lite respekt for sin egen kropp! 

Skrevet
1 time siden, Lykke_ skrev:

Dere som driver med dette, føler dere ikke at dere ødelegger kroppen? At noen i det hele tatt kan tenne på å stikke hånda inn i vagina syntes jeg er helt vilt, kan dette virkerlig være godt og blir dere ikke veldige vide? En penis må jo etterhvert føles som det en tynn penn hadde føltes i oss "normale" damer. Også fisting i rumpa? Jeg syntes folk tar en risiko bare ved å ha analsex, men så er det altså de som fister seg i rumpa også? Kan tenke meg man får hemorider og problemer med å holde på avføring! Skjønner ikke at folk kan ha så lite respekt for sin egen kropp! 

Jeg har stor respekt for min egen kropp, og ville ikke gjøre noe som var farlig.  

Nei, fisting gjør meg ikke så løs at jeg ikke har glede av en vanlig pikk.  Vaginaen er fleksibel, og med litt trening av bekenmusklene så er ikke det noe problem.  

Jeg gjør det fordi det gir meg intens nytelse. 

Angående fisting bak så er ikke det noe jeg gjør ofte men av og til med ei venninne. Jeg har ikke hatt noen problemer med hemorider elller å holde på ting.  

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, LiseOslo skrev:

Jeg har stor respekt for min egen kropp, og ville ikke gjøre noe som var farlig.  

Nei, fisting gjør meg ikke så løs at jeg ikke har glede av en vanlig pikk.  Vaginaen er fleksibel, og med litt trening av bekenmusklene så er ikke det noe problem.  

Jeg gjør det fordi det gir meg intens nytelse. 

Angående fisting bak så er ikke det noe jeg gjør ofte men av og til med ei venninne. Jeg har ikke hatt noen problemer med hemorider elller å holde på ting.  

Er du lesbisk?

Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du lesbisk?

Jeg er bifil, pansexuel whatever ;-)

Endret av LiseOslo
Skrevet
5 minutter siden, LiseOslo skrev:

Jeg er bifil, pansexuel whatever ;-)

Det må være herlig :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Lykke_ skrev:

Nei opplever ikke det nei. Jeg nyter veldig godt  vanlig sex, og har ofte det og. Han har tykkere og noe lengre penis enn normal og når han penetrer meg så gjør det oftest vondt. Han bruker god tid på å varme meg opp før han fister, det er ikke slik at man kan stikke en hånd inn sånn uten videre, jeg må være veldig våt og kåt for å få det til. Har heller aldri hatt det med tidligere partnere med mindre penis. Det er kun rett etter fisting at man ikke kjenner penis noe godt, men det finnes da stilinger som funker da og, eller så venter man et kvarter-halvtimes tid til ting har stabilisert seg. 

Har ikke blitt fistet i rumpa, men vil gjerne prøve det etterhvert. Jeg bruker noen store dildoer av og til, og har aldri hatt problemer med musklene der nede på noen måte, og ingen hemorider. Har brukt dildo i rumpa siden jeg knapt var tenåring, og blitt ganske voksen nå.

Anonymkode: 7455a...67d

• Liker 4
Skrevet

Har fistet en mann i rumpa. Vil tro det er veldig deilig, måtte være forsiktig for at han ikke skulle få orgasme for tidlig selv om ingen av oss rørte penisen hans.

Anonymkode: ad28e...af3

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har fistet en mann i rumpa. Vil tro det er veldig deilig, måtte være forsiktig for at han ikke skulle få orgasme for tidlig selv om ingen av oss rørte penisen hans.

Hvorfor skulle han ikke få orgasme tidlig?

Skrevet
3 timer siden, Lykke_ skrev:

Gjør det vaginalt på fruen av og til. Hun må være veldig kåt og våt. Da får hun sykt kraftige orgasmer. 

Har ikke prøvd analt, men hadde ikke vært meg imot 

Anonymkode: 25534...294

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gjør det vaginalt på fruen av og til. Hun må være veldig kåt og våt. Da får hun sykt kraftige orgasmer. 

Har ikke prøvd analt, men hadde ikke vært meg imot 

Glemte å si at vi ikke har merket noen forskjell etterpå 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skulle han ikke få orgasme tidlig?

Regner med han sliter med å kåte seg opp igjen etter orgamse og ville at leken skulle vare lengst mulig. Var veldig søt når han fikk panikk for at det hodt på å gå for han da.

Skrevet

Jeg husker jeg var her inne for noen år siden, ung, og uvitende. 
Jeg kom over et fremmedord som måtte googles. Fisting, og jeg bare :-0 Jeg forstod ikke da, og jeg forstår ikke nå hvordan det i det hele tatt er fysisk mulig uten å revne?! 

• Liker 1
Skrevet

Dette trodde jeg var noe jeg aldri skulle oppleve. Men det skjedde første gangen jeg og kjæresten møtte et annet par. Vi var  helt uerfaren, både på å møte andre og dele. Men når damen putter hele hånden inn i andre damen på oppfordring fra henne, da satt jeg bare som paralysert tilskuer. Det største sjokket var ikke at hun ville ta knyttneven i musa, men at den "pyntelige"  og elskverdige dama mi ville gjøre det. I ettertid så har jeg skjønt, ikke vær fordømmende. Dama sa i ettertid, visst det er det hun liker så hvorfor ikke. Elsker henne for åpenheten og respekterer henne for at dette ikke er noe hun vil gjøre. 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med han sliter med å kåte seg opp igjen etter orgamse og ville at leken skulle vare lengst mulig. Var veldig søt når han fikk panikk for at det hodt på å gå for han da.

Det må være sykt deilig

Gjest Underdanie
Skrevet
På Friday, December 09, 2016 den 14.10, AnonymBruker skrev:

Er deilig når dama mi fister meg. Men nå har hun små hender da så det går veldig greit:) 

Anonymkode: 47f38...974

Du er kanskje gutt/ mann? Hvordan er det å bli fistet av dama, er det deilig?

Skrevet
På Friday, December 09, 2016 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Hvordan reagerte han på festing? Endte det med at han fikk en enorm orgasme?

Anonymkode: ee2c2...b60

Skrevet

Skitt, nå følte jeg meg som en ekstremt prippen person😳 Jeg har aldri fistet kjæresten min som jeg har vært sammen med i åresvis. Får "vondt" av 3 fingre inn i vagina, og med 1 bak... gått med på analsex selv om det føles ut som at jeg bæsjer på meg, og jeg får et lite problem med å holde fisen inne timene etter...  så fiste i analen? Også får jeg underlivsplager om jeg bare gjør noe som utfordrer den litt.' Hjelpe meg😳 fikk nesten litt dårlig samvittighet overfor kjæresten, at jeg ikke har latt han fingre meg med 3 fingre liksom lol. Kanskje gi en litt mer innsats i kveld😦 hvis jeg tørr. 

Anonymkode: e316f...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...