Gå til innhold

Fisting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har blitt fistet i rumpa/vaginaen og eller fått en finger i rumpa? Er det deilig?

Anonymkode: a5cbe...a37

Skrevet

Fistet i vagina, fingre, penis og dildo i rumpa. Håper på ei hånd der en dag. Det er veldig deilig! 

Anonymkode: 7455a...67d

• Liker 4
Skrevet (endret)

Fatter ikke at dere gidder å ødelegge kroppen med å dytte inn ting på størrelser som ikke skal inn der. At kvinner føder babyer som er 10 cm i diameter betyr ikke at man skal dytte en neve oppi hverken der eller i analen. Og så klager dere på at kvinner blir "vide"??

Anonymkode: f3c3b...51f

Endret av Nordvesta
Innlegg redigert for brudd på forumets retningslinjer
  • Liker 12
Skrevet

Aldri blitt fistet, skal heller aldri bli det! Men finger i rompa? Ja takk:) Best når den blir kirker inn når klimaks nærmer seg.

Anonymkode: 53adb...9d4

• Liker 1
Skrevet

Er deilig når dama mi fister meg. Men nå har hun små hender da så det går veldig greit:) 

Anonymkode: 47f38...974

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri blitt fistet, skal heller aldri bli det! Men finger i rompa? Ja takk:) Best når den blir kirker inn når klimaks nærmer seg.

Er du dame?:)

Skrevet

Jeg har blitt fistet både foran og bak (av jente)

Ja, gjort riktig med forsiktighet og god kommunikasjon er det deilig, veldig deilig. 

Fisting gir meg noen helt syke orgasmer :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at dere gidder å ødelegge kroppen med å dytte inn ting på størrelser som ikke skal inn der. At kvinner føder babyer som er 10 cm i diameter betyr ikke at man skal dytte en neve oppi hverken der eller i analen. Og så klager dere på at kvinner blir "vide"??

Anonymkode: f3c3b...51f

Enda ikke fått problemet med å bli vid. Vi kvinner er ganske greit tilrettelagt slik, vi er meget fleksible der nede, nettopp for å kunne føde en unge. e

Endret av Nordvesta
Innlegg redigert for brudd på forumets retningslinjer i sitat
  • Liker 6
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du dame?:)

Ja. Men ikke aktuelt med en hel hånd oppi musa:fnise: En liten dildo i rompa er også digg😋

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Men ikke aktuelt med en hel hånd oppi musa:fnise: En liten dildo i rompa er også digg😋

Får du orgasme av det?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Får du orgasme av det?

Ikke alene, men under samleie sår jeg sitter oppå så er det veldig deilig å få en finger eller liten dildo i stumpen, når det nærmer seg orgasme for da blir de mye kraftigere:)

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke alene, men under samleie sår jeg sitter oppå så er det veldig deilig å få en finger eller liten dildo i stumpen, når det nærmer seg orgasme for da blir de mye kraftigere:)

Det må være litt av en lykkepille :)

Skrevet

Har klart fisting EN gang.. helt sykt deilig :D
Dessverre klarer ikke Kjære å fiste meg, kanskje han har større hånd *ler* 

Analsex er himmelsk :D 

• Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og svar til dette

Nordvesta, mod.

Skrevet

Begynner analperioden å gå mot slutten her inne nå, så det må finnes enda mer brutale måter å skade kvinnekroppen på? 

Anonymkode: b5ed0...457

• Liker 7
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner analperioden å gå mot slutten her inne nå, så det må finnes enda mer brutale måter å skade kvinnekroppen på? 

Jeg er kvinne og feminist, må si meg uenig med deg der. Jeg nekter å bli sett på som et offer for et kvinneundertrykkende samfunn bare fordi jeg liker litt kinky sex!

Bare for å ha det sagt så er ikke min partners rumpe unntatt fra leken heller. Det handler om gjensidig respekt, og hverken jeg eller min partner ville gjort noe den andre ikke vil gjøre. 

• Liker 19
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og feminist, må si meg uenig med deg der. Jeg nekter å bli sett på som et offer for et kvinneundertrykkende samfunn bare fordi jeg liker litt kinky sex!

Bare for å ha det sagt så er ikke min partners rumpe unntatt fra leken heller. Det handler om gjensidig respekt, og hverken jeg eller min partner ville gjort noe den andre ikke vil gjøre. 

Poeng til deg! Veldig bra skrevet! 

Jeg vil ikke bli bestemt over av noen hvordan jeg skal ha sex, hverken menn eller "ultrafeminister" (Geg er selv feminist)

Hvis jeg liker, og vil ha, analsex, fisting, wetsex, ass to mouth, dobbel penetrering og whatever else så har jeg det så mye jeg vil 

• Liker 4
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bare kvinnekroppen? er da mange mannfolk som liker analsex, og analfisting! :D Ikke begrense deg til bare et kjønn!

• Liker 1
Skrevet
27 minutter siden, LiseOslo skrev:

Poeng til deg! Veldig bra skrevet! 

Jeg vil ikke bli bestemt over av noen hvordan jeg skal ha sex, hverken menn eller "ultrafeminister" (Geg er selv feminist)

Hvis jeg liker, og vil ha, analsex, fisting, wetsex, ass to mouth, dobbel penetrering og whatever else så har jeg det så mye jeg vil 

Hva er wetsex egentlig?

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er wetsex egentlig?

Tror det er når vagina er ekstra våt.

Anonymkode: 47f38...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...