Gå til innhold

Er dette en pulbar kropp?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..hun er ikke perfekt ihvertfall. Begynnende mage, pupper som henger (bikinien redder de) og har i tillegg en god del rynker ved øynene. Men hun hadde sikkert sett mye bedre ut om hun sminket seg.

Anonymkode: 92fa2...06d

• Liker 1
Skrevet

Herregud, selvsagt er det en totalt pulbar kropp! Dama er 49 år gammel og ser helt smashing ut!

• Liker 7
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vel..hun er ikke perfekt ihvertfall. Begynnende mage, pupper som henger (bikinien redder de) og har i tillegg en god del rynker ved øynene. Men hun hadde sikkert sett mye bedre ut om hun sminket seg.

Anonymkode: 92fa2...06d

Det er neppe mer sleng i de puppene enn jeg kan like.  Ikke noe galt med den kroppen. Begynnende mage er fint,og kanskje enda finere enn velutviklet mage. Flatt er oppskrytt.

Skrevet

Dette er jo en fantastisk kropp for alderen (og egentlig generelt)!

Men det er ikke et heldig bilde, noe som gjør det litt urettferdig sett i forhold til de fleste andre bikinibilder på nett. Skulle det vært mer rettferdig, så hadde hun rettet på bikinien som ikke sitter så bra på, struttet litt med rumpen og trekt inn magen. Generelt strammet seg mer opp.

Anonymkode: 64c2e...eb4

Skrevet

Dere stakkars smågutter som har behov for å spørre om sånt får ikke pult anyways,  så det er pointless å spørre om. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke hvem damen er, følger ikke med i kjendisverdenen, men jeg synes det det var et fint bilde. Hun er naturlig og ikke tilgjort med en kunstig positur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...