AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Jeg glemmer virkelig å pleie de stakkars beina mine, men har egentlig ikke peiling på hva som er bra og ikke. Hva gjør du? Hvor ofte? Og ikke minst: hvilke produkter liker du best? Anonymkode: c55e9...fe1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 scholl 😃 Den elektriske rolleren. Bruker også krem mot hard hud og krem mot sprukne hæler. Anonymkode: ad273...3b4
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Har den der fra Scholl, synes igrunn den er litt oppskrytt 😬 Anonymkode: c55e9...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #4 Skrevet 10. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Har den der fra Scholl, synes igrunn den er litt oppskrytt 😬 Anonymkode: c55e9...fe1 Enig! Den er ikke sterk nok. Dytter du den for hardt mot foten (for at den skal tar mer), så stopper den. Bedre å gjøre det manuelt Anonymkode: 598a1...63e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #5 Skrevet 10. desember 2016 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Den er ikke sterk nok. Dytter du den for hardt mot foten (for at den skal tar mer), så stopper den. Bedre å gjøre det manuelt Anonymkode: 598a1...63e Har aldri skjedd med meg. ER det den store med stor rulle dere bruker eller gamletypen? Denne jeg har tar virkelig, kommer masse "flass" Men jeg er ekstremt tilfelle, så jeg må nok hardere til verks, så skal teste sånne "sokker" nå med salisylsyre som skal virke over natta. Jeg har ekstremt mye hard hud under beina. Men den kremen fra scholl mot sprukne hæler funka bankers Anonymkode: ad273...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå