AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hvorfor er det slik ? Er virkelig alle menn like ? Anonymkode: b8eb9...1d1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Ifølge menn selv mener de at alt de trenger er pulings og husvask så er de fornøyde. Og at de alle innerst inne er voldtektsmenn Anonymkode: 7f0f5...11a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Dette til forskjell fra kvinner, som alltid blir framstilt som individer og ikke en stor gruppe med de samme (negative) egenskapene. Anonymkode: ae093...003 1
Silfen Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Tror vi skal fremstille det som at de fleste er flinke til å generalisere litt for mye. 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Det er en klassisk logisk fallgruve, som svake folk, med svake argumenter bruker for å utøve dominans. For å gi autoritet til det de sier, så lener de seg på et konsept at "alle er slik", siden de ikke har guts nok til å stå alene, og snakke kun for seg selv. Anonymkode: 2cc75...dda 1
OPIgirl Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Ja, alle menn er like. De tenker kun på en ting. Hele tiden.
Gjest Eugene Wrayburn Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 22 minutter siden, OPIgirl skrev: Ja, alle menn er like. De tenker kun på en ting. Hele tiden. Det har du 100% rett i og det vi tenker på er blå ballonger.
Aamu Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Nei? Ikke i det hele tatt. Men ja, det er endel generaliseringer om begge kjønn. Normale folk forstår dog at det ikke stemmer.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #9 Skrevet 10. desember 2016 14 timer siden, Aamu skrev: Nei? Ikke i det hele tatt. Men ja, det er endel generaliseringer om begge kjønn. Normale folk forstår dog at det ikke stemmer. Haha! Det er sant, husker i tenårene da jeg satte ting på spissen og jeg fikk beskjed tilbake om at jeg generaliserte! Herregud, jeg ble så forbanna. Ikke skjønner jeg hvordan de klarer å diskutere og samtidig ta med seg alle verdens uendelige nyanser. Det må jo ta jævlig lang tid? De bruker vel hele livet sitt på å dedikere seg til 1 tema, feks øreflippformens variasjoner, man må holde det smått for hvis det blir for stort så rekker man jo ikke å gå over temaet uten å gå igjennom alle nyansene... for man må jo tross alt gå igjennom øreflippene til 7,3 milliarder. Misunner dem ikke oppgaven. Men men, tenk at noen er så store og flotte mennesker. Jeg beundrer dem sterkt! Fantastisk flott. Anonymkode: 42ac6...81e
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #10 Skrevet 10. desember 2016 Alle er delt inn i homogene grupper på KG Anonymkode: eb810...c41
AmandaVI Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Har ikke sett like mye til det som "norske kvinner ditt" og "norske kvinner datt", men det er jo ikke akkurat noen mangel på trangsynte meninger her. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå