Anonymest Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 (endret) Hvis dere feks har barn 50/50 og mor/far vil at dere skal ha barn ekstra, tar dere det opp med stefar/stemor? Spør du om det passer, eller bestemmer du det sammen med far/mor uten å inkludere ny partner? Endret 9. desember 2016 av Anonymest
Theano Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Inkluderer som regel min mye samboer, skal jeg uansett være alene med barnet den dagen det gjelder tar jeg avgjørelsen på egenhånd
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Får en ny partner, og bor sammen så involverer man den andre. Om begge har barn fra før, så kan det bli kræsj. Det må x forstå, og ikke alltid det passer Anonymkode: 4f2ba...ac6
Calleia Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Selvsagt gjør jeg det. Vi planlegger hverdagen sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Jeg tar det alltid opp når det gjelder mitt barn. Men mannen min tar det ikke opp før flere dager etter han har sagt ja til mor. Jeg reagerer litt på det, selvom ikke jeg har sagt noe. Jeg hadde nok aldri sagt nei om ikke det var noe veldig spesielt, men kunne ønske jeg ble inkludert når vi feks skal ha barn 3 uker i strekk. Anonymkode: 6bd66...d02 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Ts over, kom borti anonym. Anonymkode: 6bd66...d02
Anonymest Skrevet 9. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ts over, kom borti anonym. Anonymkode: 6bd66...d02 😂🙈 stod på igjen den🙈
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Jeg eier huset, og barnet bor her. Dessuten har jeg ansvar for barnet her i huset, så nei. Jeg sier i fra men det er ikke åpent for diskusjon. Mitt barn skal aldri oppleve at det ikke er velkommen her. Anonymkode: 0f15a...5e7 3
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Jeg drøfter det kjapt med kona. Det handler jo mest om å sjekke hva slags planer vi har osv i forkant, slik at vi vet om noe må endres på eller om det er noe spesielt som gjør at det ikke passer å bytte akkurat da. Anonymkode: ab6b5...c06
Anonymest Skrevet 9. desember 2016 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2016 Barna er mer enn velkomne, men her bytter vi jo oftes fordi far til mitt barn eller mor til stebarn har planer. Det er ikke barna som spør om å komme ekstra. Enig med anonym over, og gjør det slik når min eks spør om bytting.
Gjest New Girl Skrevet 9. desember 2016 #11 Skrevet 9. desember 2016 Jeg involverer ny partner i den forstand at jeg sjekker om vi ikke hadde noe konkrete planer som ikke lar seg forandre først. Men har vi bare løse planer så endrer vi de til fordel for samvær med barnet. Det er han også innforstått med og helt i orden for han. Generelt sett så planlegger jeg aldri noe uten å involvere partner først, uansett om det involverer barnet eller ikke. Hverdagen har vi jo sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #12 Skrevet 9. desember 2016 Jeg er stemor, og som flere over sier - mannen sjekker alltid med meg først om vi har noen planer. Ikke for at barnet ikke er velkommen, men fordi det noen ganger kan kollidere med andre planer. Vi bor sammen og har en hverdag (og helg) som skal gå opp som vi er sammen om. Anonymkode: dbc53...367
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #13 Skrevet 9. desember 2016 Vi sjekker alltid med hverandre for sikkerhetsskyld når det gjelder helg siden vi begge er mye på reisefot, dette har i grunnen aldri vært noe stort problem for oss. Pluss-minus noen dager i hverdager har det alltid variert uten at vi sjekker med hverandre. Vi ble sammen når barna var ca 11 år og oppover, kan tenke meg det er litt værre når man har veldig små barn (tenker på henting/levering barnehage osv) Anonymkode: 372f3...5f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå