Gå til innhold

KitchnAid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er forskjellen på den som er på medlemstilbud hos Coop denne uken (Classic ?) og den de selger på Kitch'n som heter Artissan eller noe sånt. 

Svigerdatteren min ønsker seg en sånn maskin og dwt er jo fristende og betale 2990,- på Coop enn nesten det dobbelte hos Kitch'n. 

Er den på Coop bra nok?

Anonymkode: 5aa21...0c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Classic har 4,3 liters bolle, kan ikke kobles til like mye tilbehør.

Artisan har 4,8 liters bolle, og en drøss med tilbehør man kan kjøpe. 

Anonymkode: 6c388...518

Skrevet

kitchenaid classic har både mindre skål og og mindre kraftig motor. Jeg har merket flere ganger at når Kitchenaid er på så kalt "tilbud" så er det alltid denne, som er utgangspunktet billigere enn Artisan. også tror jeg at det er de som kjøpte denne på tilbud, som etterpå klager at Kitchenaid ikke er kraftig nok til brødeig engang. 

Anonymkode: a00f8...9e4

• Liker 1
Skrevet
Sitat

En KitchenAid Classic-model er god til de fleste standardopskrifter. Denne model har en motoreffekt på 250 watt, og er derfor ikke så kraftig som de andre maskiner. Det gør denne maskine oplagt, hvis du udelukkende vil bruge din køkkenmaskine til ”bløde” masser. Med den denne model hører en skål i rustfrit stål med en kapacitet til omkring 4 liter. Det medfølgende tilbehør til denne maskine er en dejkrog, en nylon-omrører samt et piskeris

Her er om alle modeller av Kitchenaid (dansk side) - http://powercooking.dk/kitchenaid-koekkenmaskiner-din-vej-til-nem-madlavning/ 

Anonymkode: a00f8...9e4

Skrevet

Kjøp heller Kenwood kjøkkenmaskinen. Den er mye kraftigere motor på en KitchenAid!

Anonymkode: 84d0f...d14

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar!

Får nok bite i det sure eplet og kjøpe den Artisan-maskinen da. Dumt om hun ikke kan lage en brød- eller bolledeig med den billige. Da er jo litt av vitsen borte. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp heller Kenwood kjøkkenmaskinen. Den er mye kraftigere motor på en KitchenAid!

Anonymkode: 84d0f...d14

Jeg hadde tenkt det, men den ville hun ikke ha. Var ikke så pen å ha på kjøkkenbenken visstnok. 

Skrevet

Classic har litt svakere motor og mindre arbeidsbolle, men den passer det meste av ekstrautstyret og holder hvis man jobber med små mengder. Driver man industribaking i heimen og lager 3 brød i slengen trenger man nok en annen maskin. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...