AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Kom til å tenke på det.. finnes det? Hvis jeg sletter en mld som er sendt, så er det bare på min tlf at den blir slettet? (Jeg sendte en blank mld, som jeg slettet, regner med at mottakeren fortsatt har en blank melding) Anonymkode: ea8ba...835
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 En sendt melding er en sendt melding. Den har gått gjennom nettverket og over til mottakerens telefon,eneste du kan gjøre er å slette din personlige kopi, du kan ikke gjøre noe med mottakerens kopi, uansett hvordan telefon du har Anonymkode: 261f1...2b7 3
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #3 Skrevet 10. desember 2016 Hvis du spør fordi du vil sende meldinger som skal forsvinne etter mottaker har lest feks så er det mulig på Messenger på facebook. Eller du kan sende en melding som forsvinner feks 20 sek etter mottaker har åpnet den. Litt usikker hvordan man gjør det, men ble utsatt for dette for en stund tilbake da jeg fikk ekle meldinger av en mann som nok ikke ville jeg skulle sitte med bevis. Trudde først han hadde hakket telefonen min, men viste seg det var en innstilling. Hemmelig samtale eller noge slik tror jeg Anonymkode: 22465...094
JenniferA Skrevet 13. desember 2016 #4 Skrevet 13. desember 2016 (endret) På 9.12.2016 den 10.09, AnonymBruker skrev: Kom til å tenke på det.. finnes det? Hvis jeg sletter en mld som er sendt, så er det bare på min tlf at den blir slettet? (Jeg sendte en blank mld, som jeg slettet, regner med at mottakeren fortsatt har en blank melding) Anonymkode: ea8ba...835 Desverre du...... En sendt melding er en sendt melding. Har kommet opp i en flau situasjon en gang som jeg ikke tør å nevne her inne. Men det var feilsendte meldinger... , som var sendt til helt feil person... der jeg sa litt for private ting. Endret 13. desember 2016 av JenniferA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå