AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hei! Jeg var ferdig med min mammapermisjon i november, og tar nå ut årets ferie resten av året. Etter mine beregninger skulle jeg da fått siste utbetaling av foreldrepenger i november, og vanlig lønn nå i desember. Stemmer ikke det? Eller blir det en ekstra måned med foreldrepenger siden jeg fikk vanlige feriepenger i juni? Trenger hjelp til å tenke her.... Anonymkode: bea1f...958
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Når du var i permisjon i juni og ikke tok ferie da, så fikk du både feriepenger fra arbeidsgiveren og permisjonspengene fra NAV. Hvis du skal i ferie nå, så får du ikke noe utbetalt da feriepengene har allerede blitt betalt. Det er derfor kolegaen min anbefalte meg å stoppe permisjon i juli, ta ut ferie og så fortsette permisjonen i agust. Da blir det som helt vanlig utbetaling gjennom året. Anonymkode: f1ea8...500
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Hvis du er ferdig med permisjon(og har fått utbetalt i november) og fikk feriepengene i juni, så får du ikke noe mer utbetalt nå. Anonymkode: 58d29...610
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Fikk ikke foreldrepenger i juni, kun feriepenger, så da er det vel riktig at jeg får foreldrepenger i desember også da. Blir forøvrig utbetalt fra arbeidsgiver, ikke nav. Anonymkode: bea1f...958
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå