AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Jeg var på intervju i går, og følte det gikk DØDSBRA! Og denne jobben er virkelig alt jeg ønsker meg! MÅ ha den! Han informerte om hvordan prosessen vil gå fremover. På mandag vil det bli sendt ut linker til logikktester og personlighetstester til de aktuelle kandidatene, og de tre beste der kalles inn til siste intervju ila neste uke. Bør jeg følge opp her? Og hvordan? Hører med at jeg er underkvalifisert utdanningsmessig. Veldig. Men jeg har den livsstilen, de interessene og det engasjementet de søker. Utvilsomt. Jeg er også av kjønn og aldersgruppe de trenger for å balansere litt på arbeidsplassen. Hører også med at sjefen er en avslappet type med mye humor. Jeg sendte mail etter sendt søknad, og fikk kjempehyggelig svar med mye humor. Er det innafor å bare sende en epost, takke for intervju i går, skrive noe slikt som "jeg ser frem til å høre fra deg", og ønske han god helg? Anonymkode: 452be...fa1
Lanista1984 Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på intervju i går, og følte det gikk DØDSBRA! Og denne jobben er virkelig alt jeg ønsker meg! MÅ ha den! Han informerte om hvordan prosessen vil gå fremover. På mandag vil det bli sendt ut linker til logikktester og personlighetstester til de aktuelle kandidatene, og de tre beste der kalles inn til siste intervju ila neste uke. Bør jeg følge opp her? Og hvordan? Hører med at jeg er underkvalifisert utdanningsmessig. Veldig. Men jeg har den livsstilen, de interessene og det engasjementet de søker. Utvilsomt. Jeg er også av kjønn og aldersgruppe de trenger for å balansere litt på arbeidsplassen. Hører også med at sjefen er en avslappet type med mye humor. Jeg sendte mail etter sendt søknad, og fikk kjempehyggelig svar med mye humor. Er det innafor å bare sende en epost, takke for intervju i går, skrive noe slikt som "jeg ser frem til å høre fra deg", og ønske han god helg? Anonymkode: 452be...fa1 Jeg ville ha skrevet alt om hvor lyst du har på jobben! Ikke skjul noe, du har ingenting å tape. Og siden sjefen er en fyr som trolig liker følelser, så kan du vinne dette på ren sjarm. Få frem alt om hvorfor du vil ha akkurat denne jobben! Lykke til:)
*Pixie* Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Det er helt innafor å sende en takkemail ja, det er ofte positivt det.
Lanista1984 Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 (endret) 2 minutter siden, *Pixie* skrev: Det er helt innafor å sende en takkemail ja, det er ofte positivt det. Ja, men ikke en kjedelig en. En som viser følelser. Innlegget hennes gir meg lyst å ansette henne selv:) Endret 9. desember 2016 av Lanista1984
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 19 minutter siden, Lanista1984 skrev: Ja, men ikke en kjedelig en. En som viser følelser. Innlegget hennes gir meg lyst å ansette henne selv:) åå! Det var hyggelig! Jeg sender nok en med litt "snert", for jeg oppfatter dem litt slik, også i sosiale medier, på hjemmesiden og i tone. Anonymkode: 452be...fa1 1
Lanista1984 Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendt! TS Anonymkode: 452be...fa1 Lykke til! Tar det litt tid, er en telefonsamtale også lurt. Det er en misforståelse om at sånt oppleves som mas, spesielt hvis du genuint vil ha jobben. Å vise energi, pågangsmot og litt humor når langt. Med mindre jobben er fyrvokter.. I verste fall vil du huskes til neste gang. Håper du får den, da!
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #8 Skrevet 12. desember 2016 Følger opp denne: Jeg har gått videre som en av tre til annengangsintervju!! TS Anonymkode: 452be...fa1 5
Lanista1984 Skrevet 12. desember 2016 #9 Skrevet 12. desember 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger opp denne: Jeg har gått videre som en av tre til annengangsintervju!! TS Anonymkode: 452be...fa1 Grattis!
Sofie_22 Skrevet 12. desember 2016 #10 Skrevet 12. desember 2016 Gratulerer!! Krysser fingre og tær for at du får den!
*Pixie* Skrevet 12. desember 2016 #11 Skrevet 12. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Følger opp denne: Jeg har gått videre som en av tre til annengangsintervju!! TS Anonymkode: 452be...fa1 Grattis! Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #12 Skrevet 15. desember 2016 Det gikk DØDSBRA! Jeg har tatt disse typiske personlighetstestene deres og scoret over gjennomsnittet høyt på alt. Helt innenfor deres ønskede modell. Nå er det bare å krysse fingrene! TS Anonymkode: 452be...fa1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #13 Skrevet 16. desember 2016 Jeg fikk jobben! Herreguuud! TS Anonymkode: 452be...fa1 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #15 Skrevet 16. desember 2016 TAKK! Velger å tro at det hjalp skikkelig å følge opp intervjuet! Dette føles helt villt!! Anonymkode: 452be...fa1
Leifern Skrevet 16. desember 2016 #16 Skrevet 16. desember 2016 Gratulerer! For nysgjerrighets skyld: Hva ble du tilbudt i lønn, og sa du ja på flekken?
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2016 #17 Skrevet 16. desember 2016 Litt nysgjerrig på hvilken bransje du fikk jobb i? Anonymkode: 6eacc...469
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #18 Skrevet 20. desember 2016 På 16.12.2016 den 22.55, Leifern skrev: Gratulerer! For nysgjerrighets skyld: Hva ble du tilbudt i lønn, og sa du ja på flekken? Jeg ble tilbudt 450 i lønn (keep in mind - jeg har kun vgs og er selvlært i IT, som faget er) + alle mulige goder som er nødvendig for jobben og gode pensjons og forsikringsordninger. TS Anonymkode: 452be...fa1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2016 #19 Skrevet 20. desember 2016 På 16.12.2016 den 22.55, Leifern skrev: Gratulerer! For nysgjerrighets skyld: Hva ble du tilbudt i lønn, og sa du ja på flekken? Jeg sa ikke ja på flekken. Daglig leder ringte, og sendte meg så et skriftlig tilbud jeg takket ja til, men jeg takket ja på eposten ganske umiddelbart. Jeg visste jo allerede hvor mye jeg ville ha jobben, og forholdene og lønn er bedre enn jeg har i dag Anonymkode: 452be...fa1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå