Gå til innhold

Kor mange kjærestar har du hatt?  

1. 1. Kor mange kjærestar har du hatt?

• Ingen
      5
    • 1
      16
    • 2
      13
    • 3
      16
    • 4-5
      24
    • 6-7
      9
    • 8-9
      1
    • 10-15
      2
    • 15-20
      0
    • Meir enn 20 stk
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

:hjerte: Antall kjærestar so far? :hjerte:

Opp til dokke sjølve kva dokke vil definere som kjæreste.

Eg teller ikkje med ungdomskule-romansane mine :wink:

Første skikkelige kjæresten fikk eg når eg var 16 år. Var ilag med han i 1,5-2,5 år (spørs kordan en reknar), så det syns eg kvalifiserar. Tar med dei eg var offisielt ilag med og som møtte foreldra mine/vennane mine.

Talet mitt er: 4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 kjærester her.

:-) :-) :evil: :-)

Tre snille og en slem i nevnte rekkefølge...

Skrevet

3 stykker..

En harry en som jeg var sammen med i 5 mnd da jeg var 17.

En snill, kjekk fyr jeg var sammen med i tre år, og bodde sammen med i 1 av dem.

En kjekk, farlig bad-boy jeg var sammen med i 1,5 år og mer eller mindre bodde sammen med i 1 av dem.

Nå er jeg singel og har vært det i 1 år. På tide å komme ut av tørken!!!

Skrevet

Jeg har hatt 4. Den første da jeg var 16, den andre og tredje da jeg var 19-20, og den siste (og vi er fremdeles sammen) da jeg var 20. Jeg er nå 26.

Skrevet

23 og ikke rørt en jente enda. Looser med big L.

Gjest Dolphina
Skrevet

3...

Den første fra jeg var 16 til 18 1/2. Meeeeeen, det var slutt et par ganger.

Også var jeg vel sammen med en annen enn i mellomtider i en 3 måneders tid.

Også min kjære nå da. Vi har vært samboere i 2 år og sammen i 3.

Skrevet

2. Første forhold var ikke noe bra i det hele tatt.

Er forsatt sammen med nr. 2. :tunge1: Og har det kjempebra.

Skrevet

4...

den første dumpa meg hardt og brutalt etter 3 mnd. og 2 daga... va vonbroten i vekevis..(ivertfall dagevis) :)

men, lykkelig for alltid i ettertid!

den andre va eg ilag med 2,5år... trur vi slo opp på 2,5års dagen faktisk...eller rettare sagt eg slo opp.. trur eg egentlig va ferdig med han etter 1år, berre vane etter det... men, va happy happy når det va slutt!

den tredje va eg ilag med i litt over 2 år og... det va en tragedie på slutten, trust my words! men, trur det e han eg angra på mest av alle, hadde ikkje blitt ilag med han igjen for en milion engang...ikkje 10 heller trur eg...

no e eg happy og forelska i en søt søt fyr!:)

Skrevet

2 stk. Den første var jeg sammen med fra jeg var 17 til jeg var 21 altså i 4 år. Nr 2 er jeg sammen med i dag, vi har vært sammen i 2,5 år.

Skrevet

Dersom ejg ikke regner med et par korte ungdomsskole-"romanser" som varte en uke, eller så, så har jeg hatt 1 kjæreste.

Vi ble sammen like før jeg fylte 16 år, og vi er nå gift i dag

Skrevet

Har bare hatt 2 jeg. En fra jeg var 16 til 24 år og en fra jeg var 24 år (rett fra den ene til den andre.. :oops: ) som jeg fremdeles er sammen med og gift med... :)

Skrevet

3. Den første var den der store, altoppslukande forelskelsen ein stort sett berre opplever ein gong, det vart berre i 3 mnd, så gjorde eg det slutt... Då var eg 18 år

Den andre var en barndomsvenn som eg var ilag med i 3 år, frå vi var 19 til 22.

Den tredje ein studievenn som eg var ilag med frå 22- 27. No har eg vore singel i 2.5 år, og tykkjer det er utruleg godt.... Bør endre sivilstatus snart, ellers kjem eg aldri til å gjer det... :wink:

Skrevet
Dersom ejg ikke regner med et par korte ungdomsskole-"romanser" som varte en uke, eller så, så har jeg hatt 1 kjæreste.

Vi ble sammen like før jeg fylte 16 år, og vi er nå gift i dag

Drømmen min er å ende opp som Chiquita, lykkelig gift med min første ordentlige kjæreste, som jeg ble sammen med rett før jeg fylte 16 :)

Skrevet

Hvis jeg regner de mest seriøse forholdene så regner jeg 4.

nr 1 i ett år fra jeg var 18-19

nr 2 fra jeg var 19-20

nr 3 fra 22-23

nr 4 fra jeg var 23 og til nå (24,5)

Men hvis jeg skal regne med de som ikke var så seriøse, men som jeg nok vil regne som kjærester (før jeg fylte 18) så må jeg nok plusse på 4-5 stykker.

Og så har jeg datet litt innimellom. Stort sett kjekke gutter/menn det og, men ikke 'viktige' nok til at de får "være med i tellingen". :tunge1:

Skrevet

Hvis jeg bare skal ta med de helt seriøse forholdene, har jeg hatt en kjæreste. vi var sammen i 2 år, 2 måneder og 3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...