AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #1 Skrevet 9. desember 2016 Hvem skal du gi julegaver til i år og hva gir du? Kom med din liste. Her er min liste; Mor: Fuktighetskrem. Far: Pengbok. Søster: Gavekort. Niese: Speil. Niese: Speil. Nevø: Lekebil. Svigermor: ? Svigerfar: ? Niese: Speil + ? Nevø: ? Niese: Speil + ? Nevø: ? Bestemor: ? Onkel/tante: Mat. Kusine m/partner: Mat. Barn (gutt): ? Fetter m/partner: Mat. Barn (gutt): ? Fetter: ? Kusine m/partner: Spill. Barn (jente): Spill. Barn (gutt): Spill. Barn (gutt): Spill. Barn (gutt): Spill. Venninne: Mat. Barn (gutt): ? Barn (jente): Speil. Anonymkode: 4c26b...f54
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Mannen min: Mr. Burberry parfyme og en skjorte fra Hugo Boss Mor: Te, teposer og teklyper Far: Gavekort hos The Well Svigermor: Te og oljer Svigerfar: Vet ikke enda Mannens søstre: Te og teklyper Ja vi drikker mye te i vår familie Bestemor: Silkeskjerf Søster: Ingenting, har ikke kontakt for tiden Anonymkode: 88197...d04 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Mannen: får en storbytur og påfølgende middag på Michelinrestaurant. Søster, nieser, nevøer får en opplevelsestur i gave. Barna får i tillegg penger spart i fond. Anonymkode: a5173...66c
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Mann: Konsertbilletter og noe kjøkkenutstyr som han ønsker seg Datter (9): Fargebok, fargeblyanter og en stor boks lego Far: Bok Mor: Har ikke kjøpt enda, men hun er enkel å kjøpe til (kalender for 2017, skrubber/kremer, te, vin, smykker, skjerf/sjal) Søster: Ansiktsskrubb, kanskje en liten sidegave også Venninne 1: Øredobber Venninne 2, 3, 4, 5, 6: Hjelp, jeg vet ikke! Kompis 1, 2: Hjelp, jeg vet ikke! Kanskje bøker? Anonymkode: 73134...d44
Anetteee_84 Skrevet 9. desember 2016 #5 Skrevet 9. desember 2016 Mann: Gavekort på hundekjøring fra youwish Foreldre: vin og julekaffe og konsertbilletter Besteforeldre: hjemmelaget konfekt Svigermor: Vi tar henne med ut på middag Bestevenninne: Gavekort på vinsmaking for oss to :D
evelynn Skrevet 9. desember 2016 #6 Skrevet 9. desember 2016 Eldre dattera - Elsa Skinnende Slottet til barbie-dokker + bøker + godteri Yngre dattera - baby leker + bøker + godteri Mannen - 10 første Thorgal tegnebøker, innbundet pene utgaver (og det er viktig for han setter veldig stor pris på bildene også, nesten som fetish ) Også rett etter jul kommer broren min med familien og blir hos til 2. jan, men da er bare barna som får gaver. Han har tre gutter og alle får hvert sin trådløs hodetelefon til iPad/iPhone.
Tanuki Skrevet 9. desember 2016 #7 Skrevet 9. desember 2016 Foreldrene min får 2 nydelige pledd i 100% yak ull!:) Broren min får det samme, til hybelen sin. Gutten vår skal få et lekekjøkken. Svigermor ...vet ikke, tenker kanskje noen fine hansker. Svigerinne, noe dilldall fra Victoria's Secret Samboer og jeg gir hverandre ikke i år, kjøper oss heller noe nytt til leiligheten sammen:) hadde jeg hatt penger ville jeg gitt ham en ny og bra fiskestang:)
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #8 Skrevet 9. desember 2016 Jeg gav tidligere til alle barn, søsken, nieser, nevøer, foreldre, svigerforeldre, tanter og onkler og hjelpe meg for et stress! Etterhvert kuttet jeg ned til bare mine barn, for alle andre får i hopetall og har allerede "alt". Mine barn får penger og andre ting de sier de trenger. Anonymkode: f16aa...c88
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Mor: sølvtøy Far: klær Mor+ far: vin Bror: starwars kopp, øl og bok Bror 2: starwars kopp, øl, powerbank og minihøytalere Søster: vannflaske, minihøytalere, sminkekoster, sukkerskrubb og deo. Venninne: strikka sokker, vannflaske og sukkerskrubb Venninne: strikka sokker, minihøytaler og sukkerskrubb Venninen: strikka sokker, sukkerskrubb. Kompis: hjemmelaget julekonfekt. Tante: Hjemmelaget mat Onkel: Gavekort på hotell Venners barn ol.: hjemmestrikk Bestemor: Gavesett på lotion og såpe Bestefar: klær Anonymkode: 2b5c9...b85
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Barn av søskenbarn/fadderbarn (flere av dem): gavekort på kino Søskenbarn, Tenåring: powerbank Søskenbarn, Student: kokebok for enkel og billig middag Søskenbarn, tenåring: fantasy bok Tanter/onkler: vin venninne: vin bestemor: helsekostprodukter far: calvados og diverse juleøl og fancykaffi Mor: kokebok, blomsterbukett og diverse fancysnack Venn: ubestemt, men matrelatert Det er ikke'no stress. Jeg er (og jeg sier det helt ubeskjedent selv) god på gaver. Anonymkode: ebeb0...103
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2016 #11 Skrevet 10. desember 2016 Mor: Koffert og armbånd Far: Tøfler, mobildeksel Mor og far felles: Tivoli DAB radio Bror 25 år: Skalljakke fra Artcetryx Bror 24 år: Bomberjakke og solbriller fra Rayban Venninne 27 år: Hardangerbestikk til 12 pers(på tilbud) Venninne 30 år: Lysestaker fra Kahler Omaggio, perlemor Tante: Kopper fra serviset "alv" til Wik og Walsø og et armbånd fra gullsmeden Resten av slekten kjøper mor til og skriver på mitt navn, så de trenger jeg ikke tenke på. Er 25 år. Anonymkode: 0f4ff...a35
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 10. desember 2016 #12 Skrevet 10. desember 2016 Slenger meg med Forloveden: slow-cookng-sett. Pluss noe mer men vet ikke hva ennå Søster: hjemmestrikket sett med lue og hals Niese: hjemmestrikket sett med lue og hals og lego Nevø: hjemmestrikket sett med lue og hals og lego Niese og nevø sammen: mer lego (de elsker lego) Pappa: nummerskilt til huset (med montering så han slipper det selv) og julegris av marsipan Svigermor: hjemmestrikkede grytekluter og en flaske Baileys Svigerbror: hjemmestrikket lue og hodelykt Svigermor og svigerbror sammen: konfekt Forlovedens tante og onkel: julepakke med toffifee Forlovedens tante: julepakke med toffifee Farfar: konfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå