Suebird Skrevet 29. november 2004 #1 Skrevet 29. november 2004 Noen som har sett denne kjolen her i Norge, forhåpentligvis i Oslo-området/Østlandet? Evt vet dere hvem som fører Sottero rundt her utenom Kristins brudesalong på Lillestrøm? Takker og bukker
Gjest Soon Mrs S Skrevet 29. november 2004 #2 Skrevet 29. november 2004 Hei du... :-) Har du bilde av kjolen? :-)
Gjest MrsL Skrevet 29. november 2004 #5 Skrevet 29. november 2004 Sakset fra Maggie Sotteros hjemmeside: NORWAY IJP Brudessallong AS Hafrsfjord Bridespesialisten AS Drammen Belle Amie Knarrevik, Kristens Brudesalong Lillestrom Brudestua Kongsvinger Brudesuiten Fru Larsen Sandefjord Kristen Schikora Myrvang Lillesand Annes Brudesalong AS Sarpsbrog, Norway Amor Brudellallon AS Havgesund Bruden 1 Fokus AS Fredrikstad Solgunns Boutique Strommen Froken Frue Trondheim Telefonnummerene og adressene er fjernet i henhold til våre regler. Misty(mod)
Suebird Skrevet 29. november 2004 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2004 Litt flau nå kan man si, for den oversikten har jeg sett på en av mine mange brudekjolesøk på nettet Men takk uansett
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2004 #7 Skrevet 30. november 2004 jeg har sett den i Drammen for noen mnd siden. Vet ikke om de har den fremdeles.
*Emma* Skrevet 30. november 2004 #8 Skrevet 30. november 2004 Den kjolen er bare helt nydelig. Jeg tittet litt for en tid tilbake (drømte meg bort bare) og den kjolen kjøpte jeg nesten bare fordi jeg fant den billig og tenkte at en eller annen gang må jeg jo også gifte meg... Jeg fant den forresten på E-bay til 600$ tror jeg det var. Den var helt ny og man kunne besille hvilken størrlse man ønsket! Ttoalt regnet ut ville kjolen koste i underkant av 7.000kr og det var inkludert frakt, toll og norsk mva!!! Men jeg vet ikke om den ligger ute enda... Og jeg vet at det ikke var akkurat det du spurte om.... :oops:
Suebird Skrevet 30. november 2004 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2004 Jeg fant den forresten på E-bay til 600$ tror jeg det var. Den var helt ny og man kunne besille hvilken størrlse man ønsket! Ttoalt regnet ut ville kjolen koste i underkant av 7.000kr og det var inkludert frakt, toll og norsk mva!!! Men jeg vet ikke om den ligger ute enda... Og jeg vet at det ikke var akkurat det du spurte om.... :oops: Det er den summen jeg har regnet meg til også Og det er en super sum synes jeg for en slik flott kjole! Den ligger der fortsatt, og håper den gjør det litt til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå