AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har datet en fyr i 3 mnd, vi har sett hverandre i snitt en gang i uken. Det nærmer seg jul nå med stormskritt, og jeg liker han veldig godt, men vi har ikke definert hva som er mellom oss helt enda. Er det dumt av meg da å gi han en julegave? Vil liksom ikke skremme han vekk heller :-/ Anonymkode: b2d2a...cd6
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 En liten ting synes jeg er koselig En klokke til 10000kr blir litt skremmende Anonymkode: 190f5...7d3 1
annebanane Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 En julegave i form av noe dere kan gjøre i lag på em date er jo koselig da! Noe mer enn det hadde jeg ikke turt om dere ikke har definert dere mer.
JenniferA Skrevet 12. desember 2016 #5 Skrevet 12. desember 2016 På 9.12.2016 den 0.30, AnonymBruker skrev: Jeg har datet en fyr i 3 mnd, vi har sett hverandre i snitt en gang i uken. Det nærmer seg jul nå med stormskritt, og jeg liker han veldig godt, men vi har ikke definert hva som er mellom oss helt enda. Er det dumt av meg da å gi han en julegave? Vil liksom ikke skremme han vekk heller :-/ Anonymkode: b2d2a...cd6 Forstår tankegangen. Jeg tenker sånn og. Nå har jeg ikke en som jeg treffer eller dater for øyeblikket, men jeg har alltid vært redd for å skremme dem som jeg har datet tidligere. Ville gjerne gi de gaver osv, men jeg har ikke tatt sjansen fordi jeg var redd for at de ville føle det skremmende.
Torelli Skrevet 12. desember 2016 #6 Skrevet 12. desember 2016 (endret) Syns ikke det er fortidlig i det hele tatt. ga min forlovede hans første gave 3 uker etter vi startet datert, ennlue fra en Londontur Endret 12. desember 2016 av Torelli
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2016 #7 Skrevet 14. desember 2016 Jeg ville helt klart gitt en gave, men ikke lagt veldig mye penger i det. Kan gjerne være en gave sånn type billetter til noe dere kan gjøre sammen. Og om man bare dater så kan man gjerne åpne gavene sammen før jul tenker jeg. Om man ikke vil annonnsere for hele slekta at man har en fersk date. Faktisk, om jeg hadde datet noen i 3 mnd og ikke fått gave eller en annen oppmerksomhet å hadde jeg blitt kjempeskuffet og følt at han ikke brydde seg. Anonymkode: 57a60...266
Teethgrinding Skrevet 14. desember 2016 #8 Skrevet 14. desember 2016 For å være faglig i to sekunder, så er en gave uttrykk for en sterk kulturell norm. Det bygger bånd og tillit. Hvis man har det i bakhodet kan det være både smart og hyggelig å gi gaver i dating. Reaksjonene forteller oss mye! Kanskje du ikke får gave tilbake? Kanskje du selv føler ubehag ved å selv få gave? Da er du vel ikke egentlig så interessert? Når jeg får gave fra kjæresten min får jeg en enormt varm følelse. Det er noe jeg tenker på aktivt lenge etter. Det gleder meg og får meg til å føle meg satt pris på. Samtidig, det er andre jeg får gave fra som nesten (bare nesten) føles slitsomt og litt plagsomt. Jeg elsker bare én person, og det å få gaver fra andre jenter kan oppleves som enormt slit. Jeg blir da satt i en ubehagelig situasjon. Når TS gir en gave til daten mener jeg hans reaksjon forteller mye om hva han føler. Får han den varme følelsen og gleden i kroppen? Eller skufles det bort med noe kleine ord og uttrykk. Får hun gave tilbake? Disse tingene forteller mye. Veldig mye. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå