AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hei! Jeg hadde en kir.abort for 7 uker siden. Kort fortalt angrer jeg på den, men tror og håper jeg kan være gravid igjen? Etter aborten forsvant alt av symptomer samme dag. Nå har jeg fått tilbake kvalme, ømme bryst og trykk i magen. Ekstremt trett.. Ikke fått tilbake mens enda. Tror dere jeg kan være gravid igjen? Anonymkode: d8f82...84a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #2 Skrevet 9. desember 2016 Det kan høres litt sånn ut, men det kan ta oppi 8 uker å få tilbake mens. Ta en test nå. Trist at du tok abort..og håper du er gravid! (Abort er helt fryktelig når en innser for sent at det var galt valg..stor klem til deg.) Anonymkode: 7300e...39a
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Takk for forståelsen <3 TS Anonymkode: d8f82...84a
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2016 #4 Skrevet 15. desember 2016 Det er fullt mulig å bli gravid etter en spontanabort vertfall, uten å hatt mensen i mellomtiden! Vil tro det samme gjelder for kir. Abort?:) lykke til vertfall!!:) Anonymkode: aeb33...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå