AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Hei, eg ska lage ribbe til hele familien på julaften. Sist eg laga det så ikke ovnen ut etterpå. Nesten sånn at eg skulle ønska vi ikke var så mange, så kunne eg kjøpt ferdigstekte ribbestykker på butikken.. My søl inne i stekeovnen og det var ikke lett å vaske bort. Brukte mye tid, og føler den ikke ble helt ren heller. Er det noe eg kan gjøre for å unngå dette sølet? Evt er det noen som har tips til å få den ren etterpå? Anonymkode: 835a5...ccc
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Tror nok pyrolyse er det eneste som funker her, dessverre. Anonymkode: 72bc8...a61
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #3 Skrevet 9. desember 2016 Trenger ikke pyrolyse! Tørk av overfladisk. Sett på over/undervarme så det blir litt varmere i metallet (100grader ish) Da smelter noe av fettet. Tørk så bort dette. Bruk deretter såpe og klut. Evt. Spray vann i bunn, dryss over bakepulver som får jobbe. Anonymkode: 7222f...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå