AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Om en mann som har en samboer som er lei seg og ligger i senga å gråter men som heller vil se film på Viaplay? Han spurte dog hvorfor jeg bare ikke kunne slutte å gråte og heller legge meg å sove... Vi har hatt litt knot og endel og stri med, og jeg føler meg så alene i et forhold, det har vært sånn lenge! Jeg prøver å snakke med han om at jeg trenger at han må vise meg at han ser meg litt bedre... Blææ, føler meg skikkelig sippeguri...:( Anonymkode: eb46f...9ce
mjauritz Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Det kommer helt ann på grunnen til at du gråter Er det slik at det blir mye gråting over ingenting og mye mas, så skjønner jeg han. Er det noe som har skjedd eller en god grunn for gråting så er det dårlig gjort. Jeg kan selv noen ganger bli sutrete (gjerne rundt mensen faktisk) og begynne å sutre for alt og ingenting. Da tar samboeren avstand fordi han ikke orker, og det går helt fint. 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Jeg er ikke typen som gråter ofte, er sikkert et år siden sist jeg gråt! Jeg er bare så ensom og føler meg så alene, og han gir meg ingenting! Jeg har bare begynt å snakke om at jeg klarer ikke å ha det sånn lengre, men der virker ikke som han bryr seg særlig om hvordan jeg har det og synes han er en egoistisk dust... Anonymkode: eb46f...9ce
GammelKaktus Skrevet 9. desember 2016 #4 Skrevet 9. desember 2016 Kan du ikke dumpe han hvis du er misfornøyd i forholdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå