Gå til innhold

barnevakt for 9 årig gutt - hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg skal være barnevakt for en gutt på 9 år om jeg ikke kjenner på lørdag. Hva liker 9 årige gutter å bedrive tiden med? Denne gutten kjenner ingen der vi skal være og jeg skal passe han fra 17:30 og til godt over midnatt.. Så en eller annen aktivitet bør vi nok finne på!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spille et spill (kanskje du kan ta med noen i tilfelle de ikke har selv?). Har du en spillkonsoll (X-Box, PS e.l.) kan du jo ta med den også. Dere kan lage god mat samme, f.eks. hjemmelaget pizza og så leie en film og se mens dere spiser den.

Skrevet

Skal spise med gutten og hans far først så det å lage middag passer dårlig.. Men tenkte på å leie film om det er noe sted i nærheten vi kan gå og gjøre det. har dessverre ikke noen konsolle å ta med, eller brettspill for denslags skyld..

Skrevet

hei

jeg vet ikke om jeg har så mye tips da jeg var på alderen likte jeg og kortspill som for eksempel gris idiot vri åtter jeg og en kamerat spilte og gnagske mye faktisk to mans amerikaner det er ikke kanske brett spill der han er da en annen ting du har ikke noen feles interesser med han da eller du driver ikke med noe han kan vere interesert i da skal han vere opp til over mad nat da når er det foresten kanskje jeg kommer på noe mer

hilsen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...