Gå til innhold

Kort brudekjole???

Anbefalte innlegg

Gjest petra
Skrevet

Synes det er fint med minikjoler, men blir det brukt??

Har noen bilder??

Lange kjoler med lang splitt og høye støveletter??

Jeg vil ha en spesiell kjole,men flott, elegant og sexy uten å virke for dristig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Petra!

Jeg synes det høres fint ut med lang kjole med splitt, jeg ville ha valgt det fremfor minibrudekjole. Men det viktigste er jo at du finner noe som DU føler deg vakker i! I min iver over å ha satt bryllupsdatoen har jeg tilbrakt MYE tid på å kikke etter brudekjoler, men jeg synes det er veldig lite utvalg i slike kjoler som du etterlyser. Det er mitt inntrykk i alle fall, hva mener dere andre? Petra, du kan jo få sydd en kjole hvis du har problemer med å finne det du leter etter? Jeg skal si i fra hvis jeg kommer over noen bilder!

Skrevet

Förste kjolen jeg kom til å tenke på var denne:http://www.peterbrandon.com/lola.htm

Er litt vanskelig å se fra dette bildet, men denne kjolen har splitt foran, siden det er nesten "omslagsskjört"... Vet ikke om du vet hva jeg mener, men denne kjolen er ganske profilert i engelske bryllupsmagasiner, så der kan du finne bilder av den forfra.

Angelina

Gjest petra
Skrevet

Takk for tipsene.

Jeg vet jo ikke hva jeg vil ha men jeg vet at jeg ikke vil ha en vid kjole(klokkekjole)

heller smal

Skrevet

Hei!

Jeg ser du er fra Rogaland,og hvis du ikke bor så langt fra Sandnes ville jeg tatt en titt i utstillingsvinduet til fotograf Pål H.Retz. Der står det utstilt et bilde som han også har fått en pris for(det stod iallefall der i jula..)Jenta på bildet har en kjole som ligner på din beskrivelse(trang med høy splitt og høye støvletter). Kanskje den er noe for deg?

Gjest petra
Skrevet

Tusen takk!!!!!

Virka ganske kul den,men.......................................................................................er usikker.

Har heldigvis god tid og kommer vell til å se kjoler i alle retninger

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal ha knekort (eller heter det knelang?) kjole. Jeg får den sydd fordi jeg ikke har sett noe jeg liker andre steder. Men så skal det ikke være en trad. hvit kjole heller.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skal få sydd en hos Somaras.

Den som det er bilde av på kontaktskjemaet på hjemmesida.

Den skal være knekort, men ellers akkurat likedan.

http://somaras.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...