AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Jeg fikk mye positiv oppmerksomhet fra en kamerat tidligere i år. Han ga meg komplimenter og var veldig flørtete. Men nå gir han ingen oppmerksomhet lenger. Jeg sliter litt med at jeg tenker at jeg ikke er noe fin eller interessant likevel. Vil så gjerne føle meg så fin som jeg gjorde når jeg fikk oppmerksomheten hans. Hvordan skal jeg ha tro på meg selv i forhold til menn etter det der? På en måte har jeg lyst til å si til han hvordan jeg føler det, at jeg har mistet selvtillit av at han ga mye oppmerksomhet, og så ikke viser noen oppmerksomhet. Men jeg tror kanskje jeg kommer til å føle meg veldig liten da, så da vil det vel bli enda verre. Anonymkode: 59c33...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På en måte har jeg lyst til å si til han hvordan jeg føler det, at jeg har mistet selvtillit av at han ga mye oppmerksomhet, og så ikke viser noen oppmerksomhet. Men jeg tror kanskje jeg kommer til å føle meg veldig liten da, så da vil det vel bli enda verre. Anonymkode: 59c33...ec4 Altså, han er hyggelig mot meg når vi snakkes, men bare som en venn. Det virker ikke som han synes jeg er tiltrekkende, interessant eller sexy lenger. Føler meg bare så kjedelig og mislykka. Anonymkode: 59c33...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 Jeg har prøvd å date et par stykker etter det. Men det var ikke klaff, de var ikke helt min type. Nå finner jeg ikke noen flere å date, og kjenner selvtilliten daler og daler... Lengter tilbake til jeg fikk full oppmerksomhet den gangen, og tenker at kanskje fortjente jeg ikke det. Anonymkode: 59c33...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 var/er du forelsket i han? Anonymkode: 14f06...e36
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: var/er du forelsket i han? Anonymkode: 14f06...e36 Ikke forelsket, men tiltrukket av han. Men akkurat det spiller ikke så stor rolle. Jeg føler jo at jeg ikke er bra nok for andre menn heller, når han mistet interessen helt. Anonymkode: 59c33...ec4
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #6 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke forelsket, men tiltrukket av han. Men akkurat det spiller ikke så stor rolle. Jeg føler jo at jeg ikke er bra nok for andre menn heller, når han mistet interessen helt. Anonymkode: 59c33...ec4 Jo det spiller en ganske stor rolle når du legger så mye av din verdi i hva han synes om deg. Anonymkode: 14f06...e36 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jo det spiller en ganske stor rolle når du legger så mye av din verdi i hva han synes om deg. Anonymkode: 14f06...e36 Fordi jeg ikke er vant med å få så mye oppmerksomhet, og det føltes godt. Da er det lett å tro etterpå at jeg ikke er verd oppmerksomhet likevel. Anonymkode: 59c33...ec4
Gjest noe tilfeldig Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke forelsket, men tiltrukket av han. Men akkurat det spiller ikke så stor rolle. Jeg føler jo at jeg ikke er bra nok for andre menn heller, når han mistet interessen helt. Anonymkode: 59c33...ec4 Så selvbildet ditt er knytta utelukkende opp imot hvordan en mann forholder seg til deg? Og denne mannen er du ikke forelska i? Hva forventer du av han da? At han skal gå rundt å dyrke deg sånn at du skal føle deg bedre med degselv?? Om du liker denne mannen kan vel du vise han litt oppmerksomhet; be han ut på en date eller noe. Men ikke bruk folk for at de skal dyrke deg slik at du føler deg bedre med degselv.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #9 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke er vant med å få så mye oppmerksomhet, og det føltes godt. Da er det lett å tro etterpå at jeg ikke er verd oppmerksomhet likevel. Anonymkode: 59c33...ec4 Du ber om å bli offer for et eller annet utrivelig når du gir andre så mye makt over selvfølelsen din. Anonymkode: 7593c...050 3
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg ikke er vant med å få så mye oppmerksomhet, og det føltes godt. Da er det lett å tro etterpå at jeg ikke er verd oppmerksomhet likevel. Anonymkode: 59c33...ec4 Nettop. Selvfølelsen din styres av om denne mannen gir deg oppmerksomhet eller ikke. Da bør du heller finne ut av hvorfor du må ha hans oppmerksomhet for å føle deg bra. De datene du var på, ga ikke de deg komplimenter? Viste ikke de interesse i deg? Anonymkode: 14f06...e36
Sphere Skrevet 8. desember 2016 #11 Skrevet 8. desember 2016 Din verdi ligger ikke i mennene du møter. Du må jobbe med deg selv for å bygge selvtillit. Ikke gjør deg avhengig av andre av den grunn. 2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #12 Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke forelsket, men tiltrukket av han. Men akkurat det spiller ikke så stor rolle. Jeg føler jo at jeg ikke er bra nok for andre menn heller, når han mistet interessen helt. Anonymkode: 59c33...ec4 Jeg skjønner ikke helt. Har du datet denne mannen? Anonymkode: 37bc8...b15
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #13 Skrevet 8. desember 2016 Det er trist men sannsynligvis har du opplevd manipulasjon. Det er derfor man sier at en skal bruke god tid før man går inn i et forhold og ikkje binde seg raskt. På den måten ser du etterhvert personen uten rosa briller. For mennesker som har en sårbarhet er det ekstra viktig å ikke la seg blende av fine ord og sjarm fordi visse mennesker vet å utnytte sårbarheter, og kan merke disse fort hos andre. Se på hva en person faktisk gjør, og ikke hva han sier. Alltid. Anonymkode: cb46b...11d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå