frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Sikkertikke riktig emne, men prøver likevel! Jeg har flyttet og på soverommet er det hengeskinner det man kan feste egne hyller og slikt. Slik som Elfa. Problemet er at det ikke fulgte med hyller, kun disse skinnene. Jeg har prøvd elfa sine hylleknekter og jula sine. Er det andre steder de kan ha det? For å sammenligne med Elfa så er hullene i skinne lengere og lengere mellomrom mellom hullene. Noen som vet andre stender som selger slike garderobeløsninger? Når jeg googler så kommer Elfa opp i alle foretninger. Legger ved bilde i tilfelle noen vet. Det ene bildet er en hylla om henger fra før. Har vist butikkansatte bilde, men de vet dessverre ikke. Hjeeelp 🙊🙈
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2016 Målene er ca 1,5 cm mellom henge greiene og det er 2 cm lang
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2016 Selger viste ikke hvor man kunne kjøpe hyller
Fanteria Skrevet 8. desember 2016 #4 Skrevet 8. desember 2016 Biltema har det systemet. Maxbo hadde et system fra RKC, men kan ikke si at de ligner heller. Så på nettet at Clas Ohlson hadde et lignende system tidligere?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Garderobemannen. Anonymkode: d49c0...681
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2016 12 minutter siden, Fanteria skrev: Biltema har det systemet. Maxbo hadde et system fra RKC, men kan ikke si at de ligner heller. Så på nettet at Clas Ohlson hadde et lignende system tidligere? Okei, takk går innom å hører med de i morgen. Typisk om de ikke lager knekter til dette mer
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Garderobemannen. Anonymkode: d49c0...681 Finner ikke særlig på deres hjemmesider :/
Fanteria Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 6 minutter siden, frksølekopp skrev: Okei, takk går innom å hører med de i morgen. Typisk om de ikke lager knekter til dette mer Jeg tør ikke si med sikkerhet at det er det samme. Bare så jeg har mitt på det tørre
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #9 Skrevet 8. desember 2016 1 minutt siden, Fanteria skrev: Jeg tør ikke si med sikkerhet at det er det samme. Bare så jeg har mitt på det tørre Neida, får bare høre annet får jeg ikke gjort
skruf Skrevet 8. desember 2016 #10 Skrevet 8. desember 2016 Vi kjøpte på Maxbo, men det er ei stund siden, så om de har det nå aner jeg ikke..
frksølekopp Skrevet 8. desember 2016 Forfatter #11 Skrevet 8. desember 2016 13 minutter siden, skruf skrev: Vi kjøpte på Maxbo, men det er ei stund siden, så om de har det nå aner jeg ikke.. Okei, takk skal innom å høre der og! 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2018 #12 Skrevet 8. april 2018 Kom du fram til en løsning på dette? Hvem sine hylleknekter passet til slutt? Anonymkode: ce5a0...4cc
frksølekopp Skrevet 8. april 2018 Forfatter #13 Skrevet 8. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kom du fram til en løsning på dette? Hvem sine hylleknekter passet til slutt? Anonymkode: ce5a0...4cc Har ikke funnet ut dessverre. Etter å ha kjøpt ganske mange og feilet like mange ganger. Endte med å kjøpe vanlig reol jeg satt inn i skapet 😜
Million Skrevet 11. april 2018 #14 Skrevet 11. april 2018 Hva med ikea? De har garderobesystemer og trådkurver etc, så kanskje dette også?
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #15 Skrevet 11. april 2018 Hvis du demonterer skinnen, kanskje det står merke eller butikk bak eller noe? Anonymkode: 4f58b...462
frksølekopp Skrevet 11. april 2018 Forfatter #16 Skrevet 11. april 2018 19 minutter siden, Million skrev: Hva med ikea? De har garderobesystemer og trådkurver etc, så kanskje dette også? De første jeg sjekket hos, men ikke derfra 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du demonterer skinnen, kanskje det står merke eller butikk bak eller noe? Anonymkode: 4f58b...462 Har ikke prøvd det, men finner det litt rart at merket skulle stått bak 🤔
AnonymBruker Skrevet 11. april 2018 #17 Skrevet 11. april 2018 Jeg jobber på Bauhaus og vi har sikkert 2-3 slike systemer i tillegg til Elfa prøv der! Anonymkode: 8e279...f06
frksølekopp Skrevet 11. april 2018 Forfatter #18 Skrevet 11. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber på Bauhaus og vi har sikkert 2-3 slike systemer i tillegg til Elfa prøv der! Anonymkode: 8e279...f06 Tusen takk!! ❤️❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå