Gjest Overrasket Skrevet 8. desember 2016 #21 Del Skrevet 8. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er nok hakket flinkere Anonymkode: 4ff29...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. desember 2016 #22 Del Skrevet 9. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: @Jerry Lee Anonymkode: 7a41d...be5 Takk for tilliten. Men jeg har ik'no' greie på unger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 9. desember 2016 #23 Del Skrevet 9. desember 2016 Om jeg hadde barn så ville jeg valgt @Vevila fordi jeg vet at hun er en fantastisk mamma og hun ville blitt en fantastisk barnevakt med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 9. desember 2016 #24 Del Skrevet 9. desember 2016 Akkurat nå, Jacklost skrev: Om jeg hadde barn så ville jeg valgt @Vevila fordi jeg vet at hun er en fantastisk mamma og hun ville blitt en fantastisk barnevakt med Ååå det var koselig! Tusen takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 9. desember 2016 #25 Del Skrevet 9. desember 2016 11 timer siden, Fox Mulder skrev: @incognita Hehe så koselig. Stiller gjerne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #26 Del Skrevet 9. desember 2016 @kisskissbangbang tror jeg hadde vært flink. Anonymkode: 3a066...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pautina Skrevet 9. desember 2016 #27 Del Skrevet 9. desember 2016 10 timer siden, wintergirl skrev: @lipgloss virker så sympatisk og skjønn. Skulle fått passet mine dyr Mine barn og, vi bor litt på bygda så det er dårlig med gode fargerike forbilder i voksen kretsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #28 Del Skrevet 9. desember 2016 @Mysticgirl Anonymkode: 172a8...3d8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #29 Del Skrevet 9. desember 2016 Mysticgirl, siden hun alltid er så hyggelig ❤ Anonymkode: a2ec3...f84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. desember 2016 #30 Del Skrevet 9. desember 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: @Mysticgirl Anonymkode: 172a8...3d8 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mysticgirl, siden hun alltid er så hyggelig ❤ Anonymkode: a2ec3...f84 Tusen takk for tilliten, det hadde vært bare hyggelig å sitte barnevakt for søte små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #31 Del Skrevet 9. desember 2016 Jeg har ikke dyr eller barn, men @EpleDrue kunne passet på megAnonymkode: 46a57...426 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. desember 2016 #32 Del Skrevet 9. desember 2016 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis du må velge? Kjæledyrvakt hvis du er barnløs Prøver denne som motvekt til sexy-trådene Jeg velger @Silfen fordi hun kan ALT om barn og @AnonymBrunkrem fordi han virker som en sånn kul onkel. Anonymkode: bc8ea...f67 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Definitivt @Silfen! Anonymkode: 548c0...77c Har dere barn som trenger en fast hånd, altså? 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wintergirl Skrevet 9. desember 2016 #33 Del Skrevet 9. desember 2016 7 timer siden, pautina skrev: Mine barn og, vi bor litt på bygda så det er dårlig med gode fargerike forbilder i voksen kretsen Skjønner hva du mener. Lipgloss virker som til å være så utrolig snill og har et hjerte som ikke klarer å si unødvendig stygge ting om andre Jeg har ikke barn, men hvis jeg trengte pass til dyr så Vil jo ikke etterlate de til hvem som helst heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chouette Skrevet 9. desember 2016 #34 Del Skrevet 9. desember 2016 @Hoppetaujenta åff kårs. Og kanskje han der veterinæren som poster selfies i bar overkropp som hundepasser ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. desember 2016 #35 Del Skrevet 9. desember 2016 Aldri i verden om jeg hadde invitert en jeg såvidt kjenner over nettet til å sitte barnevakt. Men jeg har på følelsen av at dette er en spøk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #36 Del Skrevet 9. desember 2016 Mine barn er voksne, men til barnebarna mine tror jeg @lipgloss kunne vært en super barnevakt. Anonymkode: a215e...b49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #37 Del Skrevet 9. desember 2016 7 timer siden, Silfen skrev: Har dere barn som trenger en fast hånd, altså? 😂 Tror du er streng men rettferdig! Litt sånn supernanny Anonymkode: bc8ea...f67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #38 Del Skrevet 9. desember 2016 Det må bli @Cathrine88 Sikkert knallgod på leking og tøysing med barn og dyr Anonymkode: 888e8...364 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 9. desember 2016 #39 Del Skrevet 9. desember 2016 2 timer siden, Mari Y skrev: Aldri i verden om jeg hadde invitert en jeg såvidt kjenner over nettet til å sitte barnevakt. Men jeg har på følelsen av at dette er en spøk. Ok, innser at innlegget kunne virke litt sutrete. Så legger på en 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2016 #40 Del Skrevet 9. desember 2016 38 minutter siden, Mari Y skrev: Ok, innser at innlegget kunne virke litt sutrete. Så legger på en 😉 Du binder deg ikke til en fast barnevaktavtale hvis du skriver her nei Anonymkode: bc8ea...f67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå