AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #1 Skrevet 8. desember 2016 Frokost: en bolle youghurt naturell med havregryn, to teskjeer honning og en banan Middag: To medisterkaker med 4 spiseskjeer potetmos og rødkål. Er dette mye? Anonymkode: 4febf...bd2
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #2 Skrevet 8. desember 2016 Det høres lite ut. Anonymkode: 3a579...d98 3
pika Skrevet 8. desember 2016 #3 Skrevet 8. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Frokost: en bolle youghurt naturell med havregryn, to teskjeer honning og en banan Middag: To medisterkaker med 4 spiseskjeer potetmos og rødkål. Er dette mye? Anonymkode: 4febf...bd2 Nei, det er for lite 3
Gjest Loffeliten Skrevet 8. desember 2016 #5 Skrevet 8. desember 2016 Hvis du virkelig er bekymret for om det der er mye, så har du et problem. Har du snakket med helsepersonell om tankene dine omkring mat?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2016 #7 Skrevet 8. desember 2016 Det er altfor lite. Jeg kan forresten tipse om hummus som tilbehør til middag, eller pålegg. Det er proteinrikt, billig, sunt og metter lenge. Anonymkode: 67821...162
skruf Skrevet 8. desember 2016 #8 Skrevet 8. desember 2016 Altfor lite. Hvordan du fikk dette til å bli 1300 kalorier lurer jeg virkelig på. Med mindre en bolle yogurt med havregryn er en veldig stor bolle, type bakebolle og en halv pakke havregryn. 1
Raven Emerald Skrevet 9. desember 2016 #9 Skrevet 9. desember 2016 Ryddet for spekulasjoner og helseskadelige råd. Raven Emerald, mod.
Raven Emerald Skrevet 9. desember 2016 #10 Skrevet 9. desember 2016 Kjære trådstarter, Jeg må dessverre stenge tråden din med bakgrunn i at vi ikke kan vite hvilken kompetanse som ligger bak svarene du vil få. Vi kan ikke passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg eller andre i en sårbar situasjon. Vi anbefaler også at du tar kontakt med din fastlege for å få en profesjonell oppfølging og/eller svar på spørsmålene dine. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Raven Emerald, mod 1
Anbefalte innlegg